Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 For ett års tiden siden flørta jeg litt med en annen. På en fest, vi kyssa ikke eller noe, men sto såpass nær han at jeg kjente lukten av han. Og han luktet altså så fantastisk godt.. Drømmer om denne lukten enda. Dessverre er dette en mann jeg må forholde meg til i hverdagen, så jeg ser han jevnlig og går derfor rundt og drømmer om han.. Samtidig sliter jeg med lukten til mannen. Egentlig aldri tenkt på dette med lukt før, men nå får jeg dårlig vinner av lukten til mannen. Hva er dette for noe tull da?🙈 Anonymous poster hash: fad1e...2c6
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Jeg ble også veldig obs på mannens kroppslukt etter at jeg leste noen tråder om det her inne. Jeg og mannen lever mer eller mindre kun som venner under samme tak og har ikke hatt sex på 6 år. Men jeg har funnet ut at jeg hater kroppslukta hans. Den er helt forferdelig... Anonymous poster hash: 1167d...7ed
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Jeg tror det har noe med feremoner å gjøre. Som påvirker hormoner i en, som igjen påvirker tiltrekning/lyst. En merker, gjennom sansene, om en er kompatible eller ikke. Anonymous poster hash: 62e7f...f0d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Eksen min hadde aldeles perfekt lukt. Jeg elsket til og med svetten hans. Anonymous poster hash: b67fb...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå