Gå til innhold

Dette med lukt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett års tiden siden flørta jeg litt med en annen. På en fest, vi kyssa ikke eller noe, men sto såpass nær han at jeg kjente lukten av han. Og han luktet altså så fantastisk godt.. Drømmer om denne lukten enda. Dessverre er dette en mann jeg må forholde meg til i hverdagen, så jeg ser han jevnlig og går derfor rundt og drømmer om han..

 

Samtidig sliter jeg med lukten til mannen. Egentlig aldri tenkt på dette med lukt før, men nå får jeg dårlig vinner av lukten til mannen.

 

Hva er dette for noe tull da?🙈

 

Anonymous poster hash: fad1e...2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble også veldig obs på mannens kroppslukt etter at jeg leste noen tråder om det her inne.

 

Jeg og mannen lever mer eller mindre kun som venner under samme tak og har ikke hatt sex på 6 år. Men jeg har funnet ut at jeg hater kroppslukta hans. Den er helt forferdelig...

 

Anonymous poster hash: 1167d...7ed

Skrevet

Jeg tror det har noe med feremoner å gjøre. Som påvirker hormoner i en, som igjen påvirker tiltrekning/lyst. En merker, gjennom sansene, om en er kompatible eller ikke.

 

 



Anonymous poster hash: 62e7f...f0d
Skrevet

Eksen min hadde aldeles perfekt lukt. Jeg elsket til og med svetten hans.

 

Anonymous poster hash: b67fb...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...