Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Skulle fått mensen på tirsdag. Tok flere tester helt til igår, svak positive. Hadde mensenmurringer idag og igår. Me det er jo vanlig står det. Prøvde å berolige meg selv. Så går jeg på do og det er blod på papiret ca kl 16. Blør ennå. Og mensensmerter i rygg, mage og knær Hadde nesten begynt å tro jeg var gravid Er så sårt... Mistet engang i mars og engang i august også nå :-( Veit snart ikke om jeg tørr mer. Tørr ikke prøve å håpe for deretter å bli knust, gang på gang... :-( Anonymous poster hash: 35dde...25f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Jeg mistet i februar i uke 9, og så i uke 6-7 i april og i juni. Ble gravid igjen i juli, og er nå 18 uker på vei, og kjenner spark hver dag. 😊 Jeg skjønner hvordan du har det. Og jeg klarer ikke helt å forholde meg til babyen i magen enda. Men nå har jeg begynt å tro på at vi endelig skal få tredjemann. Gi deg noen dager til å sørge over knust håp før du tar en avgjørelse om fremtiden. Jeg er fryktelig glad for at mannen min "overtalte" meg til å prøve en siste gang. Anonymous poster hash: b26cf...467
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Takk for fint håp. Men nå hos meg finnes fet vel ikke håp for at det vokser og går bra?? Anonymous poster hash: 35dde...25f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Huff, ikke kjekt. Jeg mistet 4 ganger. september, desember, februar og mai. (Blir veldig lett gravid). Skulle utredes for habituell abort. I juli ble jeg imidlertid gravid igjen. 9 mnd senere kom barnet. Har fått et barn til etter dette. Ingen flere aborter. Det var forferdelig kjipt å stadig miste, men jeg trøstet meg med at jeg lett ble gravid. Har en venninne som mistet 4 ganger på rad hun også, men det gikk over et år mellom hver gang hun fikk positiv test. Anonymous poster hash: d91f2...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå