Gå til innhold

Blør igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle fått mensen på tirsdag. Tok flere tester helt til igår, svak positive.

Hadde mensenmurringer idag og igår. Me det er jo vanlig står det. Prøvde å berolige meg selv.

Så går jeg på do og det er blod på papiret ca kl 16. Blør ennå. Og mensensmerter i rygg, mage og knær

Hadde nesten begynt å tro jeg var gravid

Er så sårt...

Mistet engang i mars og engang i august også nå :-(

Veit snart ikke om jeg tørr mer. Tørr ikke prøve å håpe for deretter å bli knust, gang på gang... :-(

Anonymous poster hash: 35dde...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet i februar i uke 9, og så i uke 6-7 i april og i juni.

Ble gravid igjen i juli, og er nå 18 uker på vei, og kjenner spark hver dag. 😊

Jeg skjønner hvordan du har det. Og jeg klarer ikke helt å forholde meg til babyen i magen enda. Men nå har jeg begynt å tro på at vi endelig skal få tredjemann.

Gi deg noen dager til å sørge over knust håp før du tar en avgjørelse om fremtiden.

Jeg er fryktelig glad for at mannen min "overtalte" meg til å prøve en siste gang.

Anonymous poster hash: b26cf...467

Skrevet

Takk for fint håp. Men nå hos meg finnes fet vel ikke håp for at det vokser og går bra??

Anonymous poster hash: 35dde...25f

Skrevet

Huff, ikke kjekt. Jeg mistet 4 ganger. september, desember, februar og mai. (Blir veldig lett gravid). Skulle utredes for habituell abort. I juli ble jeg imidlertid gravid igjen. 9 mnd senere kom barnet. Har fått et barn til etter dette. Ingen flere aborter. Det var forferdelig kjipt å stadig miste, men jeg trøstet meg med at jeg lett ble gravid. Har en venninne som mistet 4 ganger på rad hun også, men det gikk over et år mellom hver gang hun fikk positiv test.

Anonymous poster hash: d91f2...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...