Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Vi har vært sammen et halvår, ingen barn på vei, men jeg har 3 halvstore barn fra før. Det ble slutt fordi han var sjalu, og siden jeg lenge hadde gått og fantasert om at jeg hadde det bedre alene, så ble det slutt. Men, denne fyren er så deilig i senga... Jeg sklir nesten av stolen bare jeg tenker på de rundene vi hadde sammen. Strengt tatt veldig tradisjonell sex, men med den kjemien vi hadde så var det bare så godt! Og han sørget alltid for at jeg også ble tilfredsstilt... hver gang... Jeg tror han går med et ønske om at vi skal bli sammen etterhvert, men jeg har gitt klar beskjed,flere ganger, om at det er helt uaktuelt. Men vi har snakket om å gjenoppta den seksuelle delen av forholdet, og han er inneforstått med at jeg vil at det skal være hemmelig. Vi sårer ingen ved at vi gjør dette, men jeg er redd for å gi ham falske forhåpninger. Skal jeg være såpass "manneaktig" at jeg innleder et slikt forhold? Eller skal jeg leve i sølibat til jeg finner den "rette"? (Hvis han noen gang dukker opp...) Anonymous poster hash: 2ffc2...031
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 ...og med "esken" mener jeg eksen;-) Anonymous poster hash: 2ffc2...031
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Hvis han går inn i det og blir såret er det hans valg som har såret han. Du er voksen, det er han også. Du kan ta konsekvensene av dine valg, det kan han også. Kos deg! Anonymous poster hash: ed7c4...f15
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Tror du gjør lurt i å finne en annen... tror det bare vil bli problemer av det... Den beste sexen jeg har hatt var i mitt mest dysfunksjonelle forhold... Ofte vandrer tankene dit... men jeg vet det bare vil bli problemer... Anonymous poster hash: 02a54...356
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Tror du gjør lurt i å finne en annen... tror det bare vil bli problemer av det... Den beste sexen jeg har hatt var i mitt mest dysfunksjonelle forhold... Ofte vandrer tankene dit... men jeg vet det bare vil bli problemer... Anonymous poster hash: 02a54...356 Jeg vil jo egentlig ikke ha en kjæreste på en veldig lang stund, og helt dysfunksjonelt var det ikke. Men da jeg ble sammen med ham hadde jeg nettopp endt et 7-årig forhold, og det var der mesteparten av problemet lå... Han var ikke sykelig sjalu, men nok sjalu til at jeg ikke orket mer drama. Det jeg ønsker akkurat nå, er å få være alene, og det vet han godt, så han vet hva han går til. Anonymous poster hash: 2ffc2...031
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Jeg tror du lurer deg selv om du går inn i det elskerforholdet. Anonymous poster hash: 5077b...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå