Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Min gode venninne har bursdag og jeg er invitert. Bursdagen er på en lørdag og den helga har jeg jobb fredag, lørdag og søndag så jeg føler det blir bare stress. Hun kom ikke i mitt babygavedryss for to år siden siden hun "føle seg litt nedfor" så sånn sett bør hun ikke ta det ille opp om jeg ikke kommer. Er det frekt av meg og ikke komme? Evt hvordan kan jeg legge det fram for henne på en grei måte? Jeg klarer ikke lyge heller. Anonymous poster hash: b8235...fb9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Er det ikke bare å si det som det er? "Jeg har dessverre jobbehelg, skal jobbe fredag, lørdag og søndag, så jeg må dessverre stå over bursdagen din i år". Og så kan du heller foreslå at du stikker innom henne en annen dag, eller be henne til deg snart. Det at du har et slags regnskap på at hun ikke dukket opp for to år siden av en grunn du tydeligvis ikke føler var god nok... det synes jeg er merkelig! Spesielt når du mener hun derfor nå ikke skal ha grunn til å reagere om du ikke kommer nå. Vennskap med debet- og kreditkolonner har jeg ikke sansen for... Spurte du henne den gangen hva hun slet med? Eller var du bare opptatt av at hun ikke kom til selskapet ditt den gangen? Anonymous poster hash: 63aad...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå