Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Tre timer til legging, hva i all verden finner vi på? Vi har akkurat trillet tur, og det gikk hun fort lei av. Vært en tur innom skolen min bare for å få litt miljøskifte. Nå er vi altså hjemme og hun sutrer og klager og kjeder seg. Hva finner vi på inne, alene, i tre timer? 😔 Anonymous poster hash: 34e56...d8c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Bade? bygge klosser? Lese? Synge? Pleier dere ikke å finne på ting? Anonymous poster hash: fbf9c...bd7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Har en her på 8 mnd som kjeder seg 🙊😅 Blir mest til at vi koser og leker på hans premisser. Anonymous poster hash: 61296...5ca
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Lese bøker, synge, lage mat "sammen" (mini ved siden av deg i tripptrapp, får leke med kjøkkenting av plast og tre på kjøkkenbenken), la den lille få lov til å herje litt i foreldresengen (veldig populært her!), sitte på gulvet sammen og leke. Anonymous poster hash: 4b877...70d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Rydd i et skap. Kjempegøy for ungen å kunne rote med nyw ting og du får gjort noe fornuftig. Vask klær. MIn elsker å kaste ut skittentøy fra kurven Utrolig mye unger i den alderen kan synes er gøy å være med på. Anonymous poster hash: a09bd...3ae
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Bade? bygge klosser? Lese? Synge? Pleier dere ikke å finne på ting? Anonymous poster hash: fbf9c...bd7 Takk for tips! Vi har lekt masse idag, men selv det blir kjedelig til slutt. Lesing og synging har aldri fungert, hun sitter ikke stille et sekund Joda, vi pleier å finne på ting. Vanligvis drar vi på besøk, i svømmehallen, kjøpesenter, lekeplassen, leker i hagen og slikt, men i dag "kræsjet" alt. Ingen er hjemme, alt er stengt og snøværet gjør det vanskelig å leke ute (hun går ikke enda). Søndager altså. Anonymous poster hash: 34e56...d8c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Er Fu aldri alene med 1åringen din? Slutt å sutre, makan. Er da plenty å finne på. Pusle, leke, bake, bade, lese, synge, gå ut igjen, ake hvis snø. Anonymous poster hash: 05da4...7e7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Jeg er alene med en 7-åring og en 4-åring hele helga. Skal søke jobb i FN.... Anonymous poster hash: a8956...b83
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 Man må ikke aktivisere barna hele tiden. La han finne på noe alene? Legg ut noen klosser så kan han holde på med det mens du gjør noe annet? Er det første gang du er alene med han? Høres ut som om dere bruker mye tid på å underholde han til vanlig...? Anonymous poster hash: f4cce...743
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Man må ikke aktivisere barna hele tiden. La han finne på noe alene? Legg ut noen klosser så kan han holde på med det mens du gjør noe annet? Er det første gang du er alene med han? Høres ut som om dere bruker mye tid på å underholde han til vanlig...? Anonymous poster hash: f4cce...743 Neida, er ikke første gang jeg er alene med henne. Har vært alene med henne siden fødsel og far har aldri truffet henne, så det er ikke det at jeg ikke har gjort dette før, selv om jeg skjønner at det hørtes sånn ut på sutringa mi Jeg bruker ikke mye tid på å underholde henne i den forstand, men i og med at jeg er alene med henne har hun alltid vært med meg og er dermed vant til at det skjer noe. Hun kan leke litt alene hjemme også, men da er det snakk om 10 minutter, før hun krever at det skjer noe mer spennende. Akkurat nå sitter hun og sorterer smokkekurven sin, mens jeg sitter på gulvet og rydder i kommoden hennes. Får se hva neste trekk blir Anonymous poster hash: 34e56...d8c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 Jeg er alene med 4 stk🙄😳🙈men ja skjønner hun kjeder seg....liker hun å bade?det er favoritt her👍🏻 Anonymous poster hash: a246a...4b5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 Og er det meg eller er klokka på dib feil?? Anonymous poster hash: a246a...4b5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 Strø rosiner eller cornflakes utover gulvet og la ungen krype rundt og finne dem Anonymous poster hash: 33bfb...319
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Tre timer til legging, hva i all verden finner vi på? Vi har akkurat trillet tur, og det gikk hun fort lei av. Vært en tur innom skolen min bare for å få litt miljøskifte. Nå er vi altså hjemme og hun sutrer og klager og kjeder seg. Hva finner vi på inne, alene, i tre timer? Anonymous poster hash: 34e56...d8c Seriøst????? Anonymous poster hash: 2fd93...b18
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 Kan høres ut som du har gjort deg selv en bjørnetjeneste med aktivisering.. Anonymous poster hash: 04d42...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå