Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Alt på under et år. Er tredje barn, med tredje mann. Da det ble slutt med barnefar var det en ny mann i huset etter to uker. Han flyttet nærmest inn. Så ble det brudd. Og etter noen dager var det en ny mann som flyttet raskt inn. Nytt brudd. Og to uker gikk og ny mann flyttet inn. Nå er hun gravid. Alt dette har skjedd på under et år. Ser barna sliter. De er i skolealder begge to. Minste barnet har vært veldig utagerende. Vil tro dette er mye av grunnen. Håper for barnas skyld dette forhomdet varer. Det er sårt for oss å sitte å se på. Mlr har også vært mye opp og ned i humøret denne perioden. Jeg er bekymret for at dette ikke er ekte. For etter hver ny mann har alt vært så fantastisk og de har spredd sin kjærlighet over hele facebook. Med både kjærestebiøder og perfekte familiebilder. Hva ville dere gjort hvis dere var vitne til noe slikt? Anonymous poster hash: 8493f...d66
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Høres ut som paprika Anonymous poster hash: 24fe2...c01
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Ikke bland deg inn, kan være den personen har det ikke lett og trenger en god venn samt råd om å stabilisere seg selv ... vær en god person du Anonymous poster hash: 3866f...532
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Siden barna så tydelig sliter og minstemann har blitt aggressiv i denne perioden så ville jeg meldt en bekymring til barnevernet. Mor trenger foreldreveiledning og trolig veiledning for sin egen del også. Anonymous poster hash: 7467f...ec6
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Jeg tenker at du kanskje skal slutte å lese så mye blogger Anonymous poster hash: fabf5...853
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Vær en god venninne Hilsen datter en av en mor med fire barn med tre forskjellige menn. Blei folk av oss og gitt. Anonymous poster hash: 28c73...489
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Jeg tenker at du kanskje skal slutte å lese så mye blogger Anonymous poster hash: fabf5...853 ??? Tenker du på villapaprika? Du får velge selv om du tror på dette eller ikke. Men denne mlren virker mer opptatt av seg selv og den nye mannen. Og nå babyen som er på vei. Dette går utover de to andre barna der eldste snart er tenåring og yngste går på barneskolen. Yngste sliter mye. Far flyttet brått ut og langt unna. Mor fikk fort ny mann. Kun to uker etter at far dro. Jeg er vdldig bekymret for yngste. Anonymous poster hash: 8493f...d66
Chupa chups Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Hun trenger støtte og omsorg! Hun har det nok ikke lett med seg selv, vet vel at verden er fordømmende, og føler seg helt sikkert veldig ensom. Da er de vennene som faktisk er der og støtter, det som kan hjelpe henne til å finne roen med en mann eller alene, og være en god mor for barna sine. Kritikk og motgang vil gjøre alt verre for henne. Og husk; det finnes mange barnmed adferdsproblemer i vanlige, A4-familier også. Kjærlighet og omsorg hjelper!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 Alt på under et år. Er tredje barn, med tredje mann. Da det ble slutt med barnefar var det en ny mann i huset etter to uker. Han flyttet nærmest inn. Så ble det brudd. Og etter noen dager var det en ny mann som flyttet raskt inn. Nytt brudd. Og to uker gikk og ny mann flyttet inn. Nå er hun gravid. Alt dette har skjedd på under et år. Ser barna sliter. De er i skolealder begge to. Minste barnet har vært veldig utagerende. Vil tro dette er mye av grunnen. Håper for barnas skyld dette forhomdet varer. Det er sårt for oss å sitte å se på. Mlr har også vært mye opp og ned i humøret denne perioden. Jeg er bekymret for at dette ikke er ekte. For etter hver ny mann har alt vært så fantastisk og de har spredd sin kjærlighet over hele facebook. Med både kjærestebiøder og perfekte familiebilder. Hva ville dere gjort hvis dere var vitne til noe slikt? Anonymous poster hash: 8493f...d66 Dette er skadelig for barna,har opplevd noe av det selv. Ring barnevernet så mor får en vekker. Stakkars barn. Anonymous poster hash: af5e5...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå