Gå til innhold

Har dummet meg helt ut nå ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen og jeg gjorde slutt for noen uker siden og jeg har sagt til han at jeg har en ny type (ikke sant) men det er en som er gira på meg og jeg synes han er nydelig .. men jeg savner eksen min og det gjør virkelig vondt .. nå har jeg oppført meg umodent og tabbet meg helt ut pga sorgen .. sagt til venner at jeg er i nytt forhold og har glemt eksen min helt..

Fikk melding i dag at han er helt knust og savner meg :(

Anonymous poster hash: f0456...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen og jeg gjorde slutt for noen uker siden og jeg har sagt til han at jeg har en ny type (ikke sant) men det er en som er gira på meg og jeg synes han er nydelig .. men jeg savner eksen min og det gjør virkelig vondt .. nå har jeg oppført meg umodent og tabbet meg helt ut pga sorgen .. sagt til venner at jeg er i nytt forhold og har glemt eksen min helt..

Fikk melding i dag at han er helt knust og savner meg :(

Da er du ærlig. Si at du også er knust og at du nok overdrev det nye "forholdet" betraktelig for å skjule det. 

Anonymous poster hash: 99a91...4d4

Skrevet

Høres ut som ungdomskole-drama.  Hvem lyver om sånn, for å ha stoltheten i behold? 

Så si at det var løgn da. Ikke sikkert han synes det er så fett, men det er jo ditt problem

Anonymous poster hash: 9e7f2...424
Skrevet

Kan du ikke svarer sannheten da, at du ikke har noen ny type men bare sa det for å skjule hvor knust du var?

Du må jo ha vært helt ute av deg og totalt manglet dømmekraft når du fortalte den løgnen til alt og alle. År du har ny type et par uker etter brudd (hvor det antagelig er barn i bildet siden du er på denne siden) fremstiller deg ho som særdeles "løsaktig"

Si det som det er, du var så lei deg følte deg så såret og ensom at da du fikk litt oppmerksomhet fra en mann overdrev du det og løy på deg en kjæreste.

Anonymous poster hash: a74ce...fba

Skrevet

Trodde vi levde i 2016 ikke 1950-tallet ... "løsaktig" liksom......

Skrevet

Trodde vi levde i 2016 ikke 1950-tallet ... "løsaktig" liksom......

Var jo derfor jeg brukte " rundt

Vi bruker ikke ord som løsaktig kanskje, men en dame som flyr rundt og skryter av sin nye erobring og kjæreste kort tid etter brudd tenker man sitt om likevel

Skrevet

Slapp helt av, det ordner seg sikkert når dere kommer i tiendeklasse.

Skrevet

😂 håper det .. fullførte egentlig aldri tiende klasse jeg .... / hi

Skrevet

Slapp helt av, det ordner seg sikkert når dere kommer i tiendeklasse.

Personlig hjalp det å komme seg en tur bort på konfirmasjonsleir, det løste mange av våre problemer i forholdet. 

Skrevet

Var jo derfor jeg brukte " rundt

Vi bruker ikke ord som løsaktig kanskje, men en dame som flyr rundt og skryter av sin nye erobring og kjæreste kort tid etter brudd tenker man sitt om likevel

Jeg tenker mitt om folk som dømmer andres sex- og privatliv.

Anonymous poster hash: b4025...e92

Skrevet

Du skriver en dame som ... hadde det vært litt mer greit om jeg var en mann da ?

Skrevet

Du skriver en dame som ... hadde det vært litt mer greit om jeg var en mann da ?

Tror de fleste tenker sitt om både mammaer og pappaer som to uker etter et brudd legger ut om ny kjæreste, da går det for fort i svingene når man tross alt har ansvar for barn

Det er forskjell på å være ung og barnløs og voksen forelder når det kommer til å ha ny kjæreste hver fjortende dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...