Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Eller kjenner noen? Anonymous poster hash: 0c1ed...2ed
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Jeg vet om noen. Hva er det du lurer på? Anonymous poster hash: 4808d...4cd
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Jeg kjenner også noen, de jobber på hvert sitt sted og eier bolig på begge steder pluss en hytte. Fungerer for dem. Barna går på skole i den byen mammaen jobber Anonymous poster hash: 48d34...6e7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Lurer fordi både jeg og kjæresten liker å bo alene. Jeg har tre mindre barn han fire store. Vi er nå sammen nesten hele tiden, men av og til er det godt å være alene også. Er bare 5 km mellom oss. Snakker om bryllup. Anonymous poster hash: 0c1ed...2ed
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Lurer fordi både jeg og kjæresten liker å bo alene. Jeg har tre mindre barn han fire store. Vi er nå sammen nesten hele tiden, men av og til er det godt å være alene også. Er bare 5 km mellom oss. Snakker om bryllup. Anonymous poster hash: 0c1ed...2ed Det å være "særboer" har vel blitt mer vanlig, særlig i lappeteppefamilier. Jeg skjønner deg godt, jeg vil ikke bo sammen med noen som ikke er far til barna. Anonymous poster hash: 48d34...6e7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 En kollega av meg har en slik ordning. Hun jobber i Norge, elsker jobben sin som også betaler nesten det dobbelte her, enn i Sverige. Mannen hennes trives godt i jobben sin, så han bor i sverige. Hun jobber en type turnus som gir lange friperioder, så da reiser hun hjem. De har voksne barn som bor hos mor. Bare fordi jeg er nysgjerrig, hvorfor tenker dere at dere skal gifte dere? Anonymous poster hash: 64ad9...1a5
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Fordi ingen av oss har kjent en så stor kjærlighet som nå. Han har vært gift før med moren til barna i 26 år. Jeg har aldri vært gift ikke det store ønske heller da jeg levde med eksen og far til barna i 25 år. Hi Anonymous poster hash: 0c1ed...2ed
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Vi bodde ikke sammen i tre år. Han kom besøk i alle sine ferier, og jeg og barna kom på besøk i alle mine ferier. Han hadde din jobb, og jeg hadde min jobb. Barna gikk i barnehage og vi var ikke avhengig av skoleferier. Anonymous poster hash: 540a3...f8a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 Det er i utgangspunktet ikke lov til å bo på forskjellige adresser som gift, så sjekk nå ut hvordan du kan løse det rent praktisk først 😊
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Det er i utgangspunktet ikke lov til å bo på forskjellige adresser som gift, så sjekk nå ut hvordan du kan løse det rent praktisk først Hvorfor er ikke det lov? Gjør ikke eli kari gjengedahl (værdama) det? Anonymous poster hash: de2e4...12b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 Men vis dere gifter dere så mister vell barna noe av arven om en av dere dør? Anonymous poster hash: a0280...dd6
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 Det er i utgangspunktet ikke lov til å bo på forskjellige adresser som gift, så sjekk nå ut hvordan du kan løse det rent praktisk først 😊 Det er lov. Anonymous poster hash: 540a3...f8a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Men vis dere gifter dere så mister vell barna noe av arven om en av dere dør? Anonymous poster hash: a0280...dd6 ? Anonymous poster hash: 540a3...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå