Gå til innhold

Samboeren har slettet facebookchat med ei dame....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet han har snakket med henne, for messengerikonet hennes har plinget på telefonen hans så jeg tilfeldigvis har sett det. Han sa de bare hadde snakket om kjøp/salg av en telefon. Nå ser jeg at hele chaten deres er borte, unntatt en melding fra ham om å si ifra hvis hun ville ta en kaffe en dag.... Hvorfor skulle han slette en helt uskyldig chat, da? Han har også lika alle profilbildene hennes... Er har ikke for vane å se på facebooken hans altså og er i utg.punktet ikke veldig sjalu av meg... Hvordan ville dere tolket det her?

Anonymous poster hash: d54e3...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her lukter det ugler i mosen, tror nå jeg :). Neida. Er det så rart at man liker et nytt profilbilde, altså? Selv gjør jeg det ofte. Selv med mannlige venner. Kanskje de bare hadde snakket ferdig.

Skrevet

Jeg ville nok blitt skeptisk om det hadde vært min mann..

Skrevet

Altså nå er det vel ikke vanlig å ende opp med å ta kaffe med noen som kjøper ting fra deg? Veldig ugler i mosen og her er det et eller annet som skurrer ja.

Anonymous poster hash: 2d77a...4e3

Skrevet

Jeg synes det virker rart. Først snakk om kjøp og salg, han liker bildene hennes på Facebook (kan i utgangspunktet være helt uskyldig) men hvorfor i all verden spør han om de skal ut å drikke kaffe en dag?

Jeg synes det skurrer. Jeg ville snakket med han om det. håper du får en god forklaring ;)

Skrevet

Her har du nok rett i magefølelsen din. Spør han rett ut om hvorfor han vil ta en kaffe med noen som han kun snakker om kjøp og salg med og om hvorfor han liker alle profilbilder hennes. Si rett ut at du har en dårlig magefølelse. Du vil nok ikke få sannheten men han vet da at du vet og du kan se reaksjonen hans.

Skrevet

Har han likt alle profilbildene hennes, sånn at han har sittet og sett på bildene og likt alle, eller liker han bilder etter hvert som hun legger de ut? Der synes jeg det er en forskjell. Førstnevnte er ikke greit. Og hvorfor skal de drikke kaffe en dag om det bare gjelder salg av mobil? Hadde nok fått en dårlig magefølelse av dette om det var min mann.

Anonymous poster hash: 2ebb7...1ab
Skrevet

HI

Takk for svar... godt å høre det ikke bare er jeg som er på bærtur. Dette er altså ei han har hatt på facebook ei stund, datteren til naboen... men de har aldri hatt kontakt ellers, før han da kjøpte mobilen hennes for noen uker siden. Syns det er rart både at chaten er slettet og at han vil ta en kaffe..... :(

Skrevet

Hvorfor skal han i det hele tatt gå å like bildene hennes når det var snakk om kjøp og salg? Nei, dette lukter....

Anonymous poster hash: ac339...5fc

Skrevet

HI

Nå har jeg snakket med ham. Han sa først at han hadde slettet mange fb-chater i går, uten å kunne navngi noen andre... etter litt tid forteller han at hun (naboen) har hatt personlige problemer han har hjulpet henne med, og at han ikke ville jeg skulle vite det.....?!! Syns det høres tynnere og tynnere ut altså... :(

Skrevet

Oioioi... Personlige problemer? Regner med han fortalte deg hva alt dreide seg om?

Anonymous poster hash: a2980...4a6

Skrevet

På tide med BiM-refrenget snart?

Anonymous poster hash: 51820...27c
Skrevet

Oioioi... Personlige problemer? Regner med han fortalte deg hva alt dreide seg om?

Anonymous poster hash: a2980...4a6

Noe om rusmisbruk og feil miljø... kjenner jeg er skeptisk. Hi

Skrevet

Hvorfor i all verden er det liksom naturlig at samboeren din hjelper henne med personlige problemer??

Anonymous poster hash: 591e3...948

Skrevet

Han sletter spor, når han blir konfrontert med det lyver han (sier han også slettet andre samtaler på fb, uten å kunne nevne en eneste annen som er slettet), så kommer han med en historie om at han er den store helten som hjelper den stakkars jenta, samtidig som han ønsker å gå på kafé med henne.

Nei, dette lukter det virkelig av. Om han virkelig bare var ute etter å hjelpe jenta så ville han ikke diktet opp løgner for å skjule det, for også han må ha visst at det virker som om han har en flørt eller et forhold til jenta. Men han valgte å lyve...

Anonymous poster hash: 6748b...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...