Gå til innhold

Naboer i blokk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd i blokk hele mitt liv og aldri vært særlig plaget av støyende naboer. Synes egentlig alltid det har vært hyggelig å vite at det er folk rundt meg. Og selvfølgelig er det ok når nabiene har en fest i ny og ne eller lignende.

 

MEN de siste par årene har jeg fått en nabo fra helvete. De fikk baby litt etter at de flyttet inn, denne er nå to år. Helt fra han var liten har han skreket mye, og han løper inne med sko. Det gjør også de eldre barna. Hver dag. Hele familien skriker  - hver dag. Barna er gjerne oppe til midnatt på ukedagene og løper og skriker. De står ute på verandaen og skriker. Ved flere anledninger har de hatt fester hvor musikken er så høy at det rister i min leilighet. Jeg har prøvd å si fra til dem, men gjett hva de gjør da? De skriker.....

 

Er bare så utrolig lei av konstant bråk fra morgen til kveld. Flere som har sånne naboer??



Anonymous poster hash: 1ffa0...2c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det er hyggelig med folk i leilighet. Har bare hatt rolige naboer, hittils.

 

Høres ikke ut som en trygg og stabil oppvekst for barna. Tenker du at det er bekymringsverdig mtp omsorgen som utøves?

 

Anonymous poster hash: c874d...9e5

Skrevet

Jeg syns også det er hyggelig med folk i leilighet. Har bare hatt rolige naboer, hittils.

 

Høres ikke ut som en trygg og stabil oppvekst for barna. Tenker du at det er bekymringsverdig mtp omsorgen som utøves?

 

Anonymous poster hash: c874d...9e5

Nei, ungene blir jo helt like foreldrene. Ikke særlig hyggelige lekekamerater, skriker og hyler og har ingen grenser. Men virker heller som kulturforskjeller enn omsorgssvikt. Jeg ville jo aldri latt ungene holde på som villmenn innendørs, og jeg har jo heller ikke for vane å rope alt jeg vil si til familien.

 

Anonymous poster hash: 1ffa0...2c3

Skrevet

Man må regne med lyd i blokk, men de også skal jo respektere at det skal være stille mellom 22-07 (ca).

Ta det opp med borettslaget, ev ring politiet om de skriker på verandaen etter midnatr

 

Anonymous poster hash: 6e822...816

Skrevet

Tips barnevernet!



Anonymous poster hash: ae1c4...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...