Gå til innhold

Morgengave (bryllup)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gi hverandre morgengave etter bryllupet? Eller er det en utdødd tradisjon?

 

Vi snakket om det, og samboeren synes det var tull og tøys.

 

Anonymous poster hash: 3ba2a...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det, og de vi kjenner har også gjort det. Er jo så koselig <3

 

Anonymous poster hash: 4006f...7ad

Skrevet

Vi gjorde det. Jeg hadde ikke forventet å få av mannen, så det var utrolig koselig når frokosten kom inn på rommet på morgenen med roser og gave. Han fikk av meg også. Ene gaven var et album med bilder av tiden vår sammen. Det var utrolig koselig å sitte sammen å bla gjennom albumet og mimre.

 

Anonymous poster hash: c4882...976

Skrevet

Det fikk vi også.

Jeg fikk en daimantring i hvitt gull og rubin 😍

Han fikk hagle! 😂😂

 

Anonymous poster hash: 9fe26...971

Skrevet

Ja alle jeg kjenner, gjør fortsatt det. Jeg var faktisk i bryllup i går, og der fikk mannen fallskjermhopp og konen fikk armbånd i gull.



Anonymous poster hash: 681f2...3d8
Skrevet

Vi gjorde også det! 😊

 

Anonymous poster hash: ac8b9...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...