Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Er det vanlig å gi hverandre morgengave etter bryllupet? Eller er det en utdødd tradisjon? Vi snakket om det, og samboeren synes det var tull og tøys. Anonymous poster hash: 3ba2a...bce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Vi gjorde det, og de vi kjenner har også gjort det. Er jo så koselig <3 Anonymous poster hash: 4006f...7ad
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Vi gjorde det. Jeg hadde ikke forventet å få av mannen, så det var utrolig koselig når frokosten kom inn på rommet på morgenen med roser og gave. Han fikk av meg også. Ene gaven var et album med bilder av tiden vår sammen. Det var utrolig koselig å sitte sammen å bla gjennom albumet og mimre. Anonymous poster hash: c4882...976
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Det fikk vi også. Jeg fikk en daimantring i hvitt gull og rubin 😍 Han fikk hagle! 😂😂 Anonymous poster hash: 9fe26...971
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Ja alle jeg kjenner, gjør fortsatt det. Jeg var faktisk i bryllup i går, og der fikk mannen fallskjermhopp og konen fikk armbånd i gull. Anonymous poster hash: 681f2...3d8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Vi gjorde også det! 😊 Anonymous poster hash: ac8b9...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå