Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg likte så utrolig godt fargen og fasongen på den, men er litt skeptisk til om utregningen blir litt drøy. Til julebord med jobben. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-one-1115/long-sleeve-wrap-bodycon-124922-1126/ Anonymous poster hash: b7efc...b59
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Fin den. Du trenger jo ikke kjøre push up. Anonymous poster hash: 3132f...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå