Gå til innhold

Menn sier ofte at de ønsker seg en sønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men når en datter blir født blir de som regel så foreksket som de aldri har vært før.

Det jeg lurer på nå, siden så mange snakker om at sønner er mest bundet til mor, og datter til far...

Blir en far like bundet til en sønn som til en datter?

Anonymous poster hash: d6f0c...f0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jentene er mer bundet til far enn til mor reir jeg er bare tull. Så vidt jeg vet er oftest både gutter og jenter mest knyttet til sin mor. Det fører blant annet til at flere barn bor mest hos mor ved skilsmisse.

Anonymous poster hash: 7fc83...5a9

Skrevet

Her i huset er både gutten og jentene mest knyttet til sin far.

Anonymous poster hash: 58b3c...273

Skrevet

I min familie har det vært slik. Jeg er pappajente, min bror er mammas favoritt og støtter henne, samme med generasjonene bak på min fars side. Og her hos meg er sønnene absolutt mammagutter. Og jeg fleiper til mannen vi måtte fått en jente om far her skulle fått det på lik måte.

Anonymous poster hash: 43bf2...9c2

Skrevet

Min mamma var pappajente. Hennes søstre var mammajenter. Min pappa var ikke knyttet til noen av foreldrene.

Jeg har alltid vært mammajente og broren min var mest pappagutt. Min datter er mammajente, men det er nok også fordi hennes far er totalt ubrukelig.

Anonymous poster hash: cef70...bb0

Skrevet

Jeg er pappajente 😁

Anonymous poster hash: 00131...706

Skrevet

Jeg var mammajente.

Nå er jeg alene med barna og faren deres har flyttet langt bort så da er de naturlig nok mest knyttet til meg.

Men faren deres er veldig aktiv i sitt forhold til gutten. Jenta i teresserer ham ikke på samme måte. Så om vi bodde sammen hadde det muligvis vært mammajente og Pappagutt.

Anonymous poster hash: bbad2...749

Skrevet

Jeg er en av fire søstre, og vi hadde en far som var svært lite hjemme, og når han var der så fikk vi bare beskjed om å være stille eller gå ut. Det sier seg selv hvem vi ble mest knyttet til, og forholdet mitt til min far i dag er nærmest ikkeeksisterende. Det skal mer til enn hva man har mellom bena og hva man bidrar med av gener.

Anonymous poster hash: 6e997...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...