Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Jeg har en datter som er på vei inn i puberteten. Jeg har derfor beklaget meg på å få en jente som er sur, gretten, sint osv. I steden har hun plutselig blitt så superblid at jeg nesten blir bekymret! Hun spretter opp om morgenen og setter på frokostbordet før vi andre har kledd oss. Hvis jeg roper opp at hun må ta ut av oppvaskmaskinen er responsen "kommer" og så er hun der på 30 sekunder. Leksene hår som en lek og hun finner til og med på ekstra oppgaver til seg selv. Hun har blitt løssluppen og mye mindre sjenert. Lillesøster blir behandlet som en prinsesse osv. Ikke virker det som om hun er forelsket heller. Er dette vanlig? Hvor lenge kan det vare? Anonymous poster hash: 7e3bc...de2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Gled deg over det, hun høres ut som en nydelig jente! Ikke sikkert hun føler for å rase, kanskje hun heller føler seg stor oh fornuftig og flink! Vær åpen på at kroppen hennes kan komme til å svinge litt, men uttrykk stolthet over henne som er så snill og hjelpsom! Min jente har alltid vært smil og hjelpsom! Og det er hun nå også, når hun er i full fart inn i voksenlivet. Hun blir irritert på faren som maser om morgenen, men det går fort over! At jentene blir monstre er sterkt overdrevet! Anonymous poster hash: 4d4e8...19c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Kanskje hun er forelsket i "livet"? Og nyter sin nye tilværelse? Det kan være euforisk herlig å være ung - også! Anonymous poster hash: ba1d8...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå