Gå til innhold

Håper eksen føler seg bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt mellom oss for en stund siden og jeg er gravid med hans barn .... han har vært helt egoistisk siden jeg fortalte han ... har nå møtt en nyyyydelig mann som vil være her for meg og barnet .. tenker dere dette blir feil ?

Anonymous poster hash: 19560...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Har han kjørt egotripp så kan du det også

Anonymous poster hash: e0414...6b4

Skrevet

Ikke gå frem altfor raskt med den nye mannen før du er helt sikker på ham.

Når det er sagt - gå for den nye mannen hvis han er så god som du sier :)

Hva eksen tenker eller mener er ikke ditt problem.

Lykke til videre med graviditeten og fremtiden!

Anonymous poster hash: dc207...4db
Skrevet

Ble slutt mellom oss for en stund siden og jeg er gravid med hans barn .... han har vært helt egoistisk siden jeg fortalte han ... har nå møtt en nyyyydelig mann som vil være her for meg og barnet .. tenker dere dette blir feil ?

Anonymous poster hash: 19560...dbe

Jeg tenker at du må ta det veldig sakte. Ikke kast deg inn i noe nytt når du venter et barn.

Du må fokusere på barnet som kommer, jeg tenker det er dumt å innvolvere deg med en ny nå. Gjør du det så gå veldig sakte frem.

Anonymous poster hash: a103e...71b

Skrevet

Tror vel din motivasjon for å gå inn i er forhold blir litt feil hvis kongstanken er å gjøre eksen sjalu eller å godte deg overfor ham...

Men når det er sagt, jeg ble alene da jeg var gravid og fikk kjæreste da babyen var to måneder. Og stefaren ble verdens beste pappa. Så det kan gå helt fint.

Anonymous poster hash: 45cdc...f6d

Skrevet

Tror vel din motivasjon for å gå inn i er forhold blir litt feil hvis kongstanken er å gjøre eksen sjalu eller å godte deg overfor ham...

Men når det er sagt, jeg ble alene da jeg var gravid og fikk kjæreste da babyen var to måneder. Og stefaren ble verdens beste pappa. Så det kan gå helt fint.

Anonymous poster hash: 45cdc...f6d

En kongstanke er ikke den viktigste tanken, men en storslått tanke/ide. Ut over det er jeg helt enig i at det er en veldig dårlig begrunnelse for å starte et nytt forhold. HI: Du virker for barnslig til å bli mor. Rett og slett. 

Anonymous poster hash: 5ccd9...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...