Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Er det bare meg eller er det forferdelig mye sur synging? Kjenner det vrir seg... Anonymous poster hash: d6651...2a1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Det er bare deg. Synes de er flinke jeg 🙂 Anonymous poster hash: fea4b...7df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Det er litt sur synging på visse enkelttoner, ja. Men det er ikke til å unngå. Husk at (nesten) samme hvor dyktige sangerne er, må de tilvenne seg en ny intonasjon når de bruker in-ear og hører seg selv via anlegget. Det er faktisk alltid en bitteliten tonal "vreng" når man synger live. Det er enda vanskeligere med monitor enn med in-ear. Men selv proffe sliter med å venne seg til det. I tillegg: legg merke til at de sureste tonene er de dypeste! For unge stemmer er det verre å treffe i bunnen enn i toppen, fordi instrumentet (strupehodet) deres er så lite. Anonymous poster hash: b8cb9...afa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Fantastisk han gitarfyren!! Ble helt fasinert og imponert! Fy søren han var flink Anonymous poster hash: 7fb6d...4ac
Gjest Pusikatt Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Synes nivået i år var veldig høyt i forhold til tidligere. Surt? Hærregud det er jo barn.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Ungene her konkluderte med at alt var mye bedre før, sånn med Black Sheeps. Du skjønner du har store barn når de sukker at alt var bedre før Anonymous poster hash: 6495d...240
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Dina burde vunnet! Hun var mange hakk bedre enn samtlige som var med! Anonymous poster hash: 1ba46...aac
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Veldig enig i det. Synes det var klasseforskjell på Dina og de andre. Hun var meget dyktig Anonymous poster hash: 84092...e2c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Dina holdt et helt eget nivå. Men dette er jo en låtkonkurranse, ikke en solistkonkurranse. Og de tre andre låtene i finalen var jo atskillig bedre komposisjoner enn "Sterk og rå." Anonymous poster hash: b8cb9...afa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 Dina holdt et helt eget nivå. Men dette er jo en låtkonkurranse, ikke en solistkonkurranse. Og de tre andre låtene i finalen var jo atskillig bedre komposisjoner enn "Sterk og rå." Anonymous poster hash: b8cb9...afa Ikke enig med deg! Jeg er faktisk sjokkert over at hun ikke vant! Hun var kjempeflink! Kjempeflink danser og for en utstråling! Nei, dette var faktisk en skam! Hun eide jo scenen! Anonymous poster hash: 1ba46...aac
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Her ble barna skikkelig sikte for at Dina ikke vant ! Merkelig . Hun var jo helt rå og i en helt annen liga. For all del søte de som vant, men så leit Anonymous poster hash: 89319...aaf
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 Ikke enig med deg! Jeg er faktisk sjokkert over at hun ikke vant! Hun var kjempeflink! Kjempeflink danser og for en utstråling! Nei, dette var faktisk en skam! Hun eide jo scenen! Anonymous poster hash: 1ba46...aac Men det hjelper jo ikke, når låta bare var tre toner. Anonymous poster hash: b8cb9...afa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 Men det hjelper jo ikke, når låta bare var tre toner. Anonymous poster hash: b8cb9...afa Og det har sikkert alle 10 åringene som har stemt også tenkt på... Anonymous poster hash: eaf70...7cb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Og det har sikkert alle 10 åringene som har stemt også tenkt på... Anonymous poster hash: eaf70...7cb Vel, alle hører jo hva som er "catchy". Og de med Vestlandet hadde jo et genialt tema rullende. Anonymous poster hash: b8cb9...afa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 Låt nr 1 fra en fullverdig artist og låtskriver i sin unge alder. Den mest avanserte låta forøvrig var fra kveldens yngste deltaker - låt nr 5. De øvrige låtene, enkle, litt flate, ganske liketil låter. Noen sure toner var det, men jeg gjetter at mye av det skyldes nervøsitet. Anonymous poster hash: 3f6c6...c54
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Tror nok Dina blir å underholde mer fremover . hun var jo flink Anonymous poster hash: 89319...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå