Gå til innhold

Bruker mennene deres å snike

Anbefalte innlegg

Skrevet

penisen sin mellom bena på dere når dere nesten har sovnet? For så å prøve å lirke den inn?

Anonymous poster hash: 6e9d6...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei ;)

Har mannen min lyst på sex kommer han med sine "sjekketriks" før vi legger oss eller ihvertfall med en gang vi er i seng, ikke etter at jeg nesten har sovnet.

Anonymous poster hash: 272ae...fd1
Skrevet

Nei, slikt gjør han kun når vi er våkne. Og vorspiel er faktisk et must.

Anonymous poster hash: f6a92...154
Skrevet

Eh, nei, det er ikke normalt å vente til etter at dama har sovnet før han forsøker å ha sex med deg!

Hva er grunnen til at han ikke vil ha sex med deg når du kan samtykke til det?

Anonymous poster hash: d0dd6...5aa
Skrevet

Nei..

Det ville jeg ansett som voldtekt !?

Skrevet

Nei. Sjeldent i alle fall. Og da forsøker han å vekke meg med det. Vanligvis vet jeg veldig godt om han er horny.

Anonymous poster hash: bd1ec...63b

Skrevet

Eh, nei, det er ikke normalt å vente til etter at dama har sovnet før han forsøker å ha sex med deg!

Hva er grunnen til at han ikke vil ha sex med deg når du kan samtykke til det?

Han prøver seg også på meg på "normal" måte.

Den merkelige tilnærmingsmåten hans er gjerne i hverdager når han er veldig sliten, litt som han ønsker sex, men at jeg bare skal ligge der helt stille slik han kan bli raskt ferdig.

Skrevet

Jeg hadde en ex som holdt på sånn. Æsj. Jeg syns det er ekkelt! Han får prøve seg på meg som en ekte mann

Anonymous poster hash: aaa3e...ab6

Skrevet

Eh...nei. Men for all del, kanskje mannen din tenner på en slapp kvinnekropp som bare ligger der og gjør ingen motstand. Finnes et ord for det,vettu ( både voldtekt og nekrofili funker her)

Anonymous poster hash: eba94...ca2

Skrevet

Ha ha, nei!

Anonymous poster hash: 9c3ec...91c

Skrevet

Den merkelige tilnærmingsmåten hans er gjerne i hverdager når han er veldig sliten, litt som han ønsker sex, men at jeg bare skal ligge der helt stille slik han kan bli raskt ferdig.

Råhæslig!

Han får runke om gan bare vil ha en kjapp orgasme uten at du skal delta

Anonymous poster hash: 07a49...224

Skrevet

Eh...nei. Men for all del, kanskje mannen din tenner på en slapp kvinnekropp som bare ligger der og gjør ingen motstand. Finnes et ord for det,vettu ( både voldtekt og nekrofili funker her)

Anonymous poster hash: eba94...ca2

Ro ned da. Mannen til HI er ikke voldtektsmann eller nekrofil ut ifra infoen man får i dette innlegget. Litt rart er det kanskje ja, men voldtekt? Nekrofil? Må du gi deg. 

Anonymous poster hash: 303e0...b46

Skrevet

Den mannen er rett og slett ikke god og har ingen respekt for deg etter min mening.

Det han gjør er en form for voldtekt. Han vet du ikke er innstilt på sex, likevel tar han seg til rette.

Om han er for sliten til å ha sex med deg når du er villig, da får han onanere eller kjøpe seg en plasterstatning.

En mann som tar seg til rette på den måten ville jeg gått fra, hadde ALDRI godtatt det!

Om du mener han ellers er god nok til å jobbe for, da vil det trenge ganske mye jobbing fra dere begge, og jeg ville krevd parterapi. Dette fordi mannen din trenger å høre fra andre at han IKKE har rett til å ta seg til rette med din kropp på noen som helst måte uten at du helt tydelig har gitt ham lov. Han trenger å forstå at han med det han gjør reduserer deg til en sexdukke bare for å tilfredsstille ham selv. Han trenger å forstå at det han gjør egentlig er voldtekt!

Og det tror jeg du også trenger å innse, Hi!

Det du lever med er ikke normalt fra en oppegående mann som respekterer og elsker deg!

Og siden du har skrevet denne tråden så er det det du selv føler også - du føler at dette er helt feil, og da må du gjøre noe med det!

Skrevet

Var sammen med en som prøvde å pule meg når jeg sov. Våknet av at han trenget seg på! Og jeg Hatet det så inderlig at jeg gjorde det slutt pga det. Han gråt og lovet bedring og jeg tok han tilbake. Allerede neste natt tvang han seg på igjen.

Anonymous poster hash: 2488c...ff7

Skrevet

Haha 😂 Skulle tatt seg ut! Selvfølgelig er jeg ikke sammen med en som er så syk i hodet!

Skrevet

Ro ned da. Mannen til HI er ikke voldtektsmann eller nekrofil ut ifra infoen man får i dette innlegget. Litt rart er det kanskje ja, men voldtekt? Nekrofil? Må du gi deg. 

Anonymous poster hash: 303e0...b46

Enig i at dette ikke har noe med nekrofili å gjøre, men det er ikke normaladferd å ville ha sex med en person som ikke er bevisst nok til å gi samtykke! Så jeg forstår anonym over som gjorde sammenligningen. Det er sykt å ha sex med noen som ikke er bevisst nok!

Dessverre er det slike holdninger som det du har rundt voldtekt som er med på å føre til at voldtektsmenn feilaktig slipper unna i rettsvesenet!

Skrevet

Kan hende han koser med den på den måten i håp om å få meg med på morora, men viser jeg ingen respons er det fort slutt på det. Hadde han fortsatt og prøvd å lirke den inn hadde jeg blitt sur og bedt han holde opp.

Anonymous poster hash: bfca5...582

Skrevet

Om jeg er nøden så kan jeg godt nappe mannen litt i løken, selv om han sover, i håp om at han skal våkne og være klar for litt action. Det dere sier er at jeg da bedriver votektsforsøk? Eller enda til er på randen av nekrofil?

Jeg ler meg ihjel!

Anonymous poster hash: d2dc6...ebc

Skrevet

Om jeg er nøden så kan jeg godt nappe mannen litt i løken, selv om han sover, i håp om at han skal våkne og være klar for litt action. Det dere sier er at jeg da bedriver votektsforsøk? Eller enda til er på randen av nekrofil?

Jeg ler meg ihjel!

Anonymous poster hash: d2dc6...ebc

Stikkordet der blir vel "i håp om at han skal våkne...", dvs. du tvinger ikke gjennom et samleie mens han sover, gjør du?

I et forhold må man bli enig om hvor grensene går. Du og mannen er kanskje enig om at det du gjør er ok. Men Hi synes ikke det mannen gjør er greit, hun føler også at han helst vil at hun skal ligge der passiv slik at han får tømme seg - dvs. han er ikke interessert i henne eller hennes nytelse, det er ren egoisme fra hans side, og han foretrekker faktisk at hun sover.

Til HI - har du snakket med mannen din om dette?

Skrevet

Dere som roper voldtektsmann her er jo faen ikke riktig kloke!

Anonymous poster hash: 19d40...a37

Skrevet

Dere som roper voldtektsmann her er jo faen ikke riktig kloke!

Anonymous poster hash: 19d40...a37

Eller så har vi litt mer kunnskap om lovverket og litt mer klare grenser for hva som er greit og ikke greit å gjøre mot en annen person seksuelt.

Dessverre er det slike holdninger som du og andre viser i denne tråden som gjør at mange kvinner ikke tør bryte ut av forhold hvor de regelmessig blir voldtatt, at de ikke tør snakke om det, at de ikke tør stille krav til mannen om å respektere grensene deres - fordi slike som du og andre sier at det er normalt i et forhold.

Gjest Antarctica
Skrevet

Han skal onanere med låra dine som rekvisitt...?

Skrevet

Råhæslig!

Han får runke om gan bare vil ha en kjapp orgasme uten at du skal delta

Anonymous poster hash: 07a49...224

"Råhæslig" var det helt rette ordet her!

Anonymous poster hash: d8330...89a

Skrevet

Er han våken?

Anonymous poster hash: a1f62...e7b

Skrevet

Jeg våkner gjerne med ryggen mot han. Han vekker meg med å trenge inn i meg. Er bare så herlig.

Anonymous poster hash: 43303...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...