Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Noen som har bestilt sminke fra Beautybay og vil dele erfaringer? Jeg har bestilt Velour Liquid Lipstick og Lip Ammunition. Veldig spent, noen som har testet produktene hans? Anonymous poster hash: 35c77...e00
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Dytt. Anonymous poster hash: 35c77...e00
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Ingen?? Anonymous poster hash: 35c77...e00
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Har prøvd, er veldig fornøyd. Hvilke farger bestilte du? Jeg må bruke skrubb noen ganger for at liquid lip skal se fint ut på leppene (blanding av kokosnøtt olje og brunt sukker), men de sitter HELE dagen, bortsett fra om du spiser mat med mye olje. Anonymous poster hash: 3acf7...f3a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Har prøvd, er veldig fornøyd. Hvilke farger bestilte du? Jeg må bruke skrubb noen ganger for at liquid lip skal se fint ut på leppene (blanding av kokosnøtt olje og brunt sukker), men de sitter HELE dagen, bortsett fra om du spiser mat med mye olje. Anonymous poster hash: 3acf7...f3a Liquid Lip: "Mascokist" Lip Amunition: "Unicorn Blood" Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: 35c77...e00
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Er såpass hekta at jeg har 9 stk. Blir nok flere etterhvert. Anonymous poster hash: 3acf7...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå