Gå til innhold

noen som forlatt sin livs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 6ab8d...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Og det var riktig, men det er smertefullt fremdeles, ti år etter.

Anonymous poster hash: 72928...8b1
Skrevet

😢 så jævlig.. tror jeg og må gjøre det

Anonymous poster hash: 3ad82...2ec

Skrevet

Det du kanskje finner ut er at det er ikke bare én kjærlighet i livet. Uansett hvor vondt det er å gå. Hva er problemet deres?

Skrevet

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 16fd3...9fd
Skrevet

Ja og jeg angrer hver eneste dag, selv nå 7 år etter.. Det er det dummeste og minst gjennomtenkte valget jeg noengang har tatt. Ikke hatt kontakt på flere år og han er lykkelig med en annen nå og det unner jeg han.

Anonymous poster hash: 2e777...03e

Skrevet

Ja jeg har det fordi hunden hans prøvde å bite min datter flere ganger uten at mannen så på det som uakseptabelt. Det var og er knalltøft å ikke ha han i livet mitt lenger, men når han så enkelt valgte bikkja før meg så var nok ikke jeg hans store kjærlighet.

Anonymous poster hash: cbff4...935

Skrevet

Vår situasjon er at vi elsker hverandre. Vi er begge voksne, han har store barn mine tre er mindre. Ikke noe problem der.

Det som Kan skille oss er at jeg er bundet til Norge. Han har store problemer med eks og vil i verstefall flytte hjem.

Mange menn der ute, vet det. Men jeg tror det bare er en som treffer 100% i hjertet som han har gjort på meg, og jeg på han.

Hi

Skrevet

Ja jeg har det fordi hunden hans prøvde å bite min datter flere ganger uten at mannen så på det som uakseptabelt. Det var og er knalltøft å ikke ha han i livet mitt lenger, men når han så enkelt valgte bikkja før meg så var nok ikke jeg hans store kjærlighet.

Anonymous poster hash: cbff4...935

Du gjorde det rette!

Anonymous poster hash: 3ee52...388

Skrevet

Vår situasjon er at vi elsker hverandre. Vi er begge voksne, han har store barn mine tre er mindre. Ikke noe problem der.

Det som Kan skille oss er at jeg er bundet til Norge. Han har store problemer med eks og vil i verstefall flytte hjem.

Mange menn der ute, vet det. Men jeg tror det bare er en som treffer 100% i hjertet som han har gjort på meg, og jeg på han.

Hi

Hjem til hvor?

Anonymous poster hash: 1ba0e...561

Skrevet

Hi

Av hele jordens befolkning har jeg vanskelig for å være enig i at bare én treffer 100 %. Jeg tror det er vondt å avslutte, men at det finnes flere (uansett hvor vanskelig det måtte være å de det nå).

Anonymous poster hash: 8048c...589

Skrevet

Ja, jeg hadde ett forhold for rundt 13 år siden med verdens herligste mann, jeg valgte å gå av alle de gale grunnene . Som at vi passer ikke sammen , og jeg mente han var for snill osv .. ung og dum .. tok meg noen år før jeg skjønte han var den rette . Da hadde vi begge nye kjærester og stiftet familier . Elsker mannen min , men elsker nok han andre hakket høyere . Og det vondeste er at han elsker meg også enda :/ vi bor nå på hver vår kant av landet , og hat funnet ut at vi unngår å møtes . Vi kommer til å ende opp med å bryte med de vi er med nå, og familiene blir splittet . Blir for vondt for alle parter ;/

Anonymous poster hash: dec10...3af

Skrevet

Ja... Ung og dum. Angrer og kommer nok til å gjøre det resten av livet.

Anonymous poster hash: 40e5c...c31

Skrevet

Ja men jeg forsto det ikke før det var for sent. Mange år siden, nå er vi begge gift og har barn.

Anonymous poster hash: 5d293...5f9

Skrevet

Hjem til hvor?

Anonymous poster hash: 1ba0e...561

Han har norsk statsborgerskap, er opprinnelig fra Kosovo.

Skrevet

Ja, det har jeg. Og jeg tenker på han hver eneste dag. Han hadde et rusproblem som jeg ikke innså omfanget av før vi flyttet sammen. Han slo meg også et par ganger når han var ruset. Fikk nok og kastet han ut. Det er vondt fordi han er en god person innerst inne men han har indre demoner han ikke klarer å håndtere. Nå venter jeg bare på telefon om at han har dødd. Det går raskt nedover hører jeg fra andre.

Anonymous poster hash: 02fcd...75b

Skrevet

ja dessverre, når jeg var 19-22 var jeg sammens med ei fantastisk jente :hjerte:  men ville ikke stå frem som bifil den gangen, angrer ennå idag,men har slippet taket mer nå da, og vert sammens med 1 gutt og 2 jenter etter det, og kom ut nå på vårparten, på tide og bli lykkelig og ikke være feig.. hun slo opp pga jeg ikke sto for hvem jeg var

Skrevet

ja dessverre, når jeg var 19-22 var jeg sammens med ei fantastisk jente :hjerte:  men ville ikke stå frem som bifil den gangen, angrer ennå idag,men har slippet taket mer nå da, og vert sammens med 1 gutt og 2 jenter etter det, og kom ut nå på vårparten, på tide og bli lykkelig og ikke være feig.. hun slo opp pga jeg ikke sto for hvem jeg var

Nå skjønner jeg hvorfor du liker så godt skam denne sesongen :hjerte:

Anonymous poster hash: 128f6...439

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor du liker så godt skam denne sesongen :hjerte:

Anonymous poster hash: 128f6...439

Ja, det har sine grunner  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...