mirredutt Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Skal kjøpe ny spisegruppe og har sett litt på rundt bord. Har dere noen erfaringer med det? Fordeler/ulemper?
Giss Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Mine foreldre har det. Det tar mye plass og man må ha lange armer for å nå ting på midten. Det er plass til mye mat og drikke på bordet om man er mange til en stor anledning.
mirredutt Skrevet 5. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2016 Er de fornøyde med bordet? Ser for meg at det er mer sosialt enn de vanlig bordene.
Giss Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Er de fornøyde med bordet? Ser for meg at det er mer sosialt enn de vanlig bordene. Min far er fornøyd fordi man enkelt ser alle som sitter rundt bordet. Min mor er lei for lenge siden fordi det er uhåndterlig når hun vasker og det binder opp mye plass i stuen.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Vi er superfornøyd. Er tidvis 8 stk hjemme med stort og smått, bordet er 150 cm i diameter. Plass til alle +at maten blir midt på bordet for alle. Like sosialt og inkluderende om vi bare er 3-4 hjemme også. Går aldri tilbake til langbord Det er også et fint møbel Anonymous poster hash: d51d1...d02
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Har forresten et med en stor fot midt under istedet for 4 bein. Anbefales 👍🏼 Anonymous poster hash: d51d1...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå