Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Et litt sært spm. Men hvis jeg er forkjøla og blåser ballonger, kan gjestene bli smitta om de sprekker på dem? Anonymous poster hash: 4ce4b...384
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Det ville jeg ikke bekymret meg for - de skal jo uansett være i samme rom som deg i selskapet. God bedring Anonymous poster hash: ac8a2...73a
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Imponerende om du klarer å blåse opp ballonger når du et forkjøla😅 Anonymous poster hash: d4c88...21e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Imponerende om du klarer å blåse opp ballonger når du et forkjøla Anonymous poster hash: d4c88...21e Det kan faktisk gjøre henne godt Det å blåse mot motstand vil virke litt som en minipep-fløyte, selv om kraften er større når man blåser ballong, og man kan få opp mer slim i etterkant. Men enig, er hun veldig forkjølet så er det nesten imponerende å greie å blåse opp mange ballonger uten å "krepere" av hosteanfall underveis Anonymous poster hash: ac8a2...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå