Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 En eks mener jeg skylder han penger fra forholdet vårt, div tiing som han kjøpte og middag / mat .... han har kontaktet min familie og venninne og oppført seg truende og nå ønsker jeg å få saken ut av verden.. Kan en advokat hjelpe best ? Tør ikke å betale han direkte eller møte han Anonymous poster hash: b5517...b5e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Snakk heller med politiet først Anonymous poster hash: e7522...20b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Hva kan politiet gjøre ? Anonymous poster hash: b5517...b5e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Hva kan politiet gjøre ? Anonymous poster hash: b5517...b5e Fortelle om han er helt på jordet eller ei. også kan det være greit å involvere dem for hans del. Kanskje han slutter å plage deg hvis han ser du tar grep. Fremlegger han skriftlig krav har en advokat noe å gjøre. trusler er ikke noe en advokat kan bistå med Anonymous poster hash: e7522...20b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Ja jeg har ringt politiet og de ble veldig bekymret da jeg fortalte hvem denne mannen var... men jeg er redd for å blande inn politiet mer hvis dette gjør mannen enda mer sint Anonymous poster hash: b5517...b5e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Det er nok politiet som er rette instans her ja. Hvis det også er en "kjenning" av dem, så er det enda viktigere. Anonymous poster hash: 3de56...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå