Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Hver morgen når jeg står opp har jeg vondt under fotsålene. Det blir bedre ganske fort etter jeg har gått noen skritt. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 3f41f...39b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Jeg husker ikke hva det heter, jeg har det også sånn. Men jeg får vondt når jeg har gått mye. Ikke vondt når jeg bruker bena men når jeg har vært stille en stund og blir varm igjen. Anonymous poster hash: e9408...f14
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Det kan være en begynnende plantarfascitt - en betennelse under foten. Tøy bakside legg og under foten godt minst et par ganger om dagen. Bruk gode sko!! Ikke vent for lenge med å oppsøke legen om det ikke blir bedre av å tøye to ganger om dagen i et par-tre uker. Skulle det være en plantarfascitt eller en begynnende hælspore så er den mest effektive behandlingen trykkbølgebehandling. Anonymous poster hash: e1dfc...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå