Gå til innhold

Veldig billige julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 13 "barn" i alderen 8-18 som vi må kjøpe julegave til. Det er litt stramt økonomisk for tiden, og jeg tenkte dermed å kjøpe flaxlodd, sammen med en ting ting. Ca. 100 kroner per. Noen ide om hva som kunne vært morsomt? Noe "alle" trenger?

Anonymous poster hash: 80baa...ff7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bille droppet loddet og heller brukt pengene på en god bok til hver.

Anonymous poster hash: c7a83...0d8

Skrevet

Gavekort på kino?

Anonymous poster hash: 2f6ef...ce0

Skrevet

Flax lodd har 18-års aldersgrense for å kjøpe, så hadde ikke kjøpt det til de minste.

Kjøp heller vanlig gavekort til det lokale senteret, så kan de som er gamle nok kjøpe lodd og resten kjøpe noe annet de liker.

Skrevet

Mye tilbud nå

Kjøp en bok da vel, så notabene hadde Roald Dahl bøker til 99 kr stk, og du får med byttelapp

50% på brettspill, kjøp et til søskenpar

Hansker koster vel 79 og 99 kr på hm o.l,sleng i en sjokoladenisse og du har en fin gave

Tegnesaker er forbruksvare, fine line tusjene på Nille er faktisk veldig gode, koster 79 kr

Flakslodd er det som allerede nevnt 18 års grense på, de får ikke hentet ut premien heller om de er under 18.

Anonymous poster hash: 39c8a...e3d

Skrevet

Ikke kjøp lodd. Bøker er en fin gave.

Skrevet

Om du dropper loddet og venter til Cubus skal ha big smile day (de har alltid det i november med 30% på alle klær) kan du kjøpe en pysj til alle sammen

Anonymous poster hash: 39c8a...e3d

Skrevet

Om det er søsken I med ikke altfor stort aldersprang hadde jeg heller kjøpt en fellesgave som feks et spill. Ofte tilbud på spill 😊

Skrevet

Wish!

Anonymous poster hash: 86fea...847

Skrevet

Så på bokhandelen i dag t det var mye til 99kr, alt fra barn til voksen. Hadde kjøpt bøker.

Anonymous poster hash: 7bd55...b2e

Skrevet

Coop butikkene har medlemstilbud på Disney bøker. 2 for 99kr

Anonymous poster hash: 1994a...c01

Skrevet

Truser - sokker- strømpebukser- votter osv er ting som alle trenger. Anbefaler å ikke kjøpe noe billig småting i kinaplast men heller f.eks et par ullsokker i god kvalitet.

Bøker er også et godt forslag.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt bøker på tilbud. Du finner masse bra til 79kr om du følger med.

Anonymous poster hash: aac0d...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...