Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Hvis man finner et bilde som man vil dele sÄ trykker man pÄ del, ikke sant? NÄr jeg gjÞr det, sÄ kommer det pÄ min vegg men det stÄr ingen likes.  NÄr noen andre liker noe Ä deler sÄ kommer det pÄ min vegg, sÄ stÄr det 3.340 000 liker dette.  Hvordan kan jeg fÄ det til?  Noen som skjÞnner hva jeg mener og kan hjelpe??  Anonymous poster hash: 5ffbb...ec4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Enkelt. Det originale bildet har fÄtt sÄ mange likes pÄ siden det ble delt. NÄr du deler blir bildet lagt ut pÄ nytt av deg  Anonymous poster hash: 020ca...bbd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Enkelt. Det originale bildet har fÄtt sÄ mange likes pÄ siden det ble delt. NÄr du deler blir bildet lagt ut pÄ nytt av deg  Anonymous poster hash: 020ca...bbd Ja, men nÄr jeg skal dele det sÄ stÄr det bare at jeg liker det?    Anonymous poster hash: 5ffbb...ec4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Du har sikkert satt innstillinger pÄ at bare du ser bildet dersom ingen liker det sett det sÄ venner kan se det.  Anonymous poster hash: 5ab9f...8c9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Du har sikkert satt innstillinger pÄ at bare du ser bildet dersom ingen liker det sett det sÄ venner kan se det.  Anonymous poster hash: 5ab9f...8c9 Det stÄr venner pÄ alt.   Anonymous poster hash: 5ffbb...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ