Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Lurer på om noen med barnehagebarn har feiret bursdag på lekeland? Har litt trang plass her vi bor i år mens vi venter på det nye huset vårt, så vurderer å leie et sted. Hvordan er det å feire på lekeland? Anonymous poster hash: 07e64...666
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Veldig enkelt og greit. Du tar med kake og resten fikser lekelandet. Anonymous poster hash: 1e279...777
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Vi gjorde en tabbe ved å 4-årsdag der rett etter at sønnen vår byttet barnehage. Mange av de andre på avdelingen var nye også, så de kjente hverandre ikke noe særlig. Dermed ble de spredd for alle vinder og lekte hver for seg. Så etter selve spisingen var ferdig lignet det ikke noe særlig på en bursdag. Foreldrene satt seg også hver for seg, bortsett fra de som kjente hverandre fra før. Spisingen var ganske stressende synes jeg, de har begrenset med tid, og mange av dem er ikke spesielt raske i den alderen. Men det gikk greit, det var ikke maten de var mest opptatt av uansett. Og det var jo deilig å slippe å lage til og rydde opp selv. På slutten av barnehageåret var vi i bursdag til en annen på lekeland, da kjente de hverandre bedre selvsagt, så da ble det mye bedre. Anonymous poster hash: 300e8...4cf
Brennheite Badeand Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Nei men har vært i 5-årsdag på lekeland med 15 gutter. Skjønte lynraskt at HER BLIR JEG til bursdagen er over. Det komplette kaos og glade vanvidd. Aldri i livet om foreldrene hadde hatt sjans til å ha oversikt over hele den gjengen der. Og jeg er vanligvis veldig avslappet Nå var dette en lørdag, mulig det er litt mindre trøkk på en ettermiddag.
skinnfilla Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Vi hadde 6årsdagen til ene jenta i lekeland. Lettvint og greit. Spiste pølse,brus og kake før de løp for å leke. Fikk ned seg godtepose på vei hjem. Mange foreldre ble sittende og vi drakk kaffe og spiste kake👌 Veldig hyggelig og veldig greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå