Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 i 2 uker har jeg spist mindre enn jeg bruker. ikke rørt brus,godt anna enn lørdag. veide meg i går.. men nei ingenting. men viser på magen at jeg har gått ned litt. frokost: 2 skiver med noe pålegg, eller egg og bacon uten brød. lunsj: 2 knekkebrød. eller smoodie med egg. mellommåltid: banan. middag: salat med biff eller kylling. ellers vanlig middag med masse grønsaker uten saus. kvelds: 1-2 skiver. eller knekkebrød. er i bevegelse hele dagen og på jobb. må jeg virkelig såise mindre? er jo sulten allerede nå om jeg skal spise mindre vet jeg ikke.. hjelp?? 😃 må ned 15 kilo minst Anonymous poster hash: 16402...38d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Hvor mange år brukte du på å legge på deg? Man blir ikke tynn på 2 uker.. Beveg deg! Anonymous poster hash: cae4e...f0d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Du spiser alt for mye karbohydrater, kutt alt brød og poteter.. det hjelper. Anonymous poster hash: ca32a...b50
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 forventer ikke å bli tynn på 2 uker. men ivertfall en kilo. har brukt ca 3 år på å bli feit. har klart og gått ned 30 kilo før. men la på meg ijenn😑 pga kneproblem. spiser ikke poteter. Anonymous poster hash: 16402...38d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Frokost: 0% yoghurt eller skyr med havregryn og blåbær (dropp skivene og baconet) Lynsj: omelett med skinke eller salat uten dressing (dropp skivene) Mellommåltid: banan 1 porsjon vanlig middag, rene kjøtt/fisk/fugl-produktee, mye salat eller grønnsaker Kvelds smoothie laget av bær og ha i litt skyr eller måltidserstatter-pulvee for mer metthetsfølelse Det er ikke alle som kan spise brød/knekkebrød tre ganger i døgnet, du er tydeligvis en av dem Anonymous poster hash: d542a...963
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Du spiser en del da 😉 Anonymous poster hash: a8197...394
Chupa chups Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Du må kutte ut litt av knekkebrødet, og heller spise mer egg. Husk å ta tran/trantabletter, og evt andre kosttilskudd. Dette bidrar til at kroppen fungerer optimalt. Spesielt D-vitaminmangel er viktig å unngå nå, når du spiser lite potet/brødmat. Håper du ikke drikker lettbrus? Og start med styrketrening. Du er nødt til å øke muskelmassen i kroppen, fordi muskler forbrenner energi døgnet rundt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 nei drikker ikke lettbrus. skal jeg ha brus så drikker jeg med sukker i. kun lørdag😉 nå spiser jeg annanass til frokost. er så fortvilet at jeg griner snart😭 føler meg så ekkel og feit. Anonymous poster hash: 16402...38d
Chupa chups Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Men hva med trening da? Fortell! Det er kjempeviktig, både for selvfølelsen og det du vil oppnå med kroppen..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 trener ikke endå nei😏 er redd jeg skal få kneproblem ijenn😐 trente masse før og var sprek. har i tilleg sluttet å røyke Anonymous poster hash: 16402...38d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Driver på med samme prosjekt.. Prøver å holde meg til 1500 til 1600 kalorier om dagen.. Da er det beregnet at jeg må være i effektiv bevegelse(styrke/ jogging) en halvtime hver dag. Til frokost lagde jeg "eggetortilla" (som wrap), med spinat, agurk, tomat 3 skiver kokt skinke og et tynt lag med mager skinkeost+ 1 glass ekstra lett melk. Dette inneholder ca 350-400 kalorier. Lunsj: 2 husman knekkebrød med cottage cheese og en teskje med lett syltetøy på hver+ 1 glass juice. Eller noe egge greier Mellommåltid: 1 gulrot eller 1 neve nøtter. Middag: Halverer porsjonen jeg pleide å spise(var ganske store porsjoner i... flertall).. Halvparten av tallerkenen er grønnsaker/salat. Kvelds: 100 gram musli uten søtning med melk, metter veldig godt. Mellommåltid: Cottage cheese med litt syltetøy eller neve nøtter(ikke salte)Eventuelt et eple. Drikk et glass vann før du spiser, da varer metthetsføelelsen lenger Drikker kaffe og te uten søtning, ikke sukker i ukedagene. Skal ta meg bittelitt godis i dag, da det er lørdag... Men skal i hovedsak prøve å holde meg unna Har holdt på sånn i kun 4 dager, men regner ikke med til at det vil synes på vekta på en stund. Kroppen trenger å omstille seg etter lang tid med usunn livsstil. venninna mi kun kutta ut sukker i ukedagene, halverte porsjonene og jogger intervall i 30 min hver dag. Hun har gått ned 4 kg på 3 uker... Kropper er forskjellige Anonymous poster hash: 9d5ea...4c8
Chupa chups Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 Gratulerer med røykeslutt! Kroppen din kommer til å ha det så mye bedre uten den giften. Men altså, du må bare hive deg i treninga. Det er sånn du vil oppleve fremgang. Det finnes masse du kan gjøre uten å belaste kneet. Styrketrening kan varieres i det uendelige.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 Gjør det noe å drikke litt lettbrus? Ca. 1 glass om dagen...? Anonymous poster hash: 5657a...fa0
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Skaff deg appen lifesum. Der kan du plotte inn hva du spiser, sjekke kalorier på matvarer, legge inn trening osv... Hjelper meg å ha litt kontroll Grei å ha i begynnelsen Fins andre trening og vektapper Anonymous poster hash: 9d5ea...4c8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 Et knallgodt råd til deg - Feminin Fitness! Sykt mye mat i starten, veldig bra treningsprogram. Jeg er på 4 uke nå og har gått ned 5 kg og kroppen begynner å ta form! Jeg har også 15 kg som skal av. Anonymous poster hash: 43f8a...659
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Et knallgodt råd til deg - Feminin Fitness! Sykt mye mat i starten, veldig bra treningsprogram. Jeg er på 4 uke nå og har gått ned 5 kg og kroppen begynner å ta form! Jeg har også 15 kg som skal av. Anonymous poster hash: 43f8a...659 Sorry - Feminin fysikk heter det!! Anonymous poster hash: 43f8a...659
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 Dropp karbohydratene. Anonymous poster hash: 0a8b3...922
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 Synes du får veldig mange råd her, men synes ikke du skal snu livet på hodet fordi du skal ned i vekt. Poenget er jo å spise mat du liker, i passe mengder. Om du ikke kan trene så tilpasser du heller antall kalorier til det aktivitetsnivået du har. Uansett er det kalorier inn/ut som teller. Så du må få en oversikt over ca hvor mye du forbrenner i døgnet og telle hvor mye du får inn så ser du hvor du må justere Anonymous poster hash: 26882...962
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 Siden du har sluttet å røyke går vel kanskje forbrenningen ned? Uansett, halver det du spiser(spis det du liker) og heller drikk et glass vann før du spiser for å fylle magen litt. Ta et par fastedager i uken hvis du klarer. Jeg faster i ny og ne, særlig når jeg ser at vekta har pekt 2-4 kilo opp. Kan være en dag, kan bli 3 dager på 14 dager. Har aldri hatt et vektproblem pga dette. Fastet jevnlig i 25 år. Anonymous poster hash: 49cfa...15f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 Vei og skriv ned alt du putter i deg i en uke. Det ser ut som om du rett og slett får i deg for mange calorier til å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: dd7ab...561
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #21 Skrevet 5. november 2016 Drikker du nok? Vann er ekstremt viktig for vektnedgang. Sørg for å få i deg proteiner. Selv om du er i bevegelse på jobb, så ville jeg også prøvd å få trent 2,3 ganger i uken. Husk at om du spiser for lite, så holder kroppen igjen og det blir vanskligere å gå ned. Lykke til Anonymous poster hash: 9ce49...1bd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #22 Skrevet 5. november 2016 Kjøp medlemskap i vektklubben om du kan. Legg inn alt du spiser. Tror ikke du spiser for mye men litt feil, og at det da blir for mange kcal. Selv om du ikke kan trene - trene vil feks en lang gåtur flere x i uka hjelpe på. Lykke til. Anonymous poster hash: 4ab19...842
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #23 Skrevet 5. november 2016 Du får i deg mellom 570-1500 kalorier bare i brød (kommer an på type brød du spiser). Da er det ikke mye igjen til mellommåltid, middag og evnt kalorier du drikker. Henger meg på og anbefaler å skaffe en app hvor du kan registrere hver vare, du blir nok overrasket av hvor mye du faktisk får i deg. Anonymous poster hash: 725da...4bb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #24 Skrevet 5. november 2016 idag har jeg vert aktiv i 3 timer til sammen. sykklet og gått tur. jeg kan trene men ikke gå tunge fjellturer eller knebøy og utfall og slike ting😉 tusen takk for alle råd og tips😊 hi Anonymous poster hash: 16402...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå