Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Lurt å handle tidlig før alt blir utsolgt ;-) Har nå handlet det meste av julegaver til barna i familien 🎅🏻 Anonymous poster hash: 94959...639
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Godt tips:) Vi er sikra, vant fritt valg av Lego for 2500 der som vi henta på fredag Anonymous poster hash: 943d3...0ba
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Godt tips:) Vi er sikra, vant fritt valg av Lego for 2500 der som vi henta på fredag Anonymous poster hash: 943d3...0ba Så heldige dere er :-) Anonymous poster hash: 94959...639
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Får forumet spons for rene reklameinnlegg? Burde ikke disse vært merka på samme måte som blogger etc? Anonymous poster hash: 63a18...e57
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Får forumet spons for rene reklameinnlegg? Burde ikke disse vært merka på samme måte som blogger etc? Anonymous poster hash: 63a18...e57 Et forum har fritt bidrag fra privatpersoner, en blogg er sensurert og skrevet av bloggeren selv. Bloggeren tjenerpenger og får betalt for sitt innlegg så det er en vesentlig forskjell..... Anonymous poster hash: 0f173...b39
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Får forumet spons for rene reklameinnlegg? Burde ikke disse vært merka på samme måte som blogger etc? Anonymous poster hash: 63a18...e57 Det var ikke ment som reklame, men et tips 😊 Vet at det er mange her som handler på dette tilbudet som pleier å komme en gang før jul. Det var ment som en hyggelig gest til mammaene her inne, jeg har alltid blitt minnet på det her og derfor tenkte jeg å gjøre det samme for andre i år 😊 Anonymous poster hash: 94959...639
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Et forum har fritt bidrag fra privatpersoner, en blogg er sensurert og skrevet av bloggeren selv. Bloggeren tjenerpenger og får betalt for sitt innlegg så det er en vesentlig forskjell..... Anonymous poster hash: 0f173...b39 Jeg har sett endel av disse reklameinnleggene, slikt som dette, som jeg tviler på kommer fra privatperson. Dermed lurer jeg på om ikke klikk.no, eller foreldre.no eller hva som står bak dette forumet, ikke burde merke slike innlegg? Slik at de ikke ser ut som de kommer fra privatpersoner? Og ikke prøver å lure forbrukeren. Anonymous poster hash: 63a18...e57
Serepta Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Takk for tips. Svinger innom etterpå. Jeg ser forøvrig på dette som tips på lik linje med at hvitosten på Joker på joker er på tilbud eller at det er priskrig og surkål til 1 kr på kiwi. Selv la jeg ut innlegg om at det var vennedager på xxl for et par uker siden, med 25% rabatt på alt. Sparte 700 kr p åvinterbukse og jakke til eldste, så jeg er godt fornøyd. Og ikke sponset.
Hannepålandet Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Takk for tipset. Da var jeg ferdig med julehandelen til barna. Og julekalenderen.
februarprins2013 Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 synes ikke det er noe bra der jeg, i alle fall de har bare 20% på dyre ting
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Jeg har sett endel av disse reklameinnleggene, slikt som dette, som jeg tviler på kommer fra privatperson. Dermed lurer jeg på om ikke klikk.no, eller foreldre.no eller hva som står bak dette forumet, ikke burde merke slike innlegg? Slik at de ikke ser ut som de kommer fra privatpersoner? Og ikke prøver å lure forbrukeren. Anonymous poster hash: 63a18...e57 La nå folk få tipse hverandre om tilbud! Smil og vær glad og pust med magen 😄❤️ Anonymous poster hash: 35ba1...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå