Gå til innhold

2 åring våkner tidlig etter klokkestilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vår gutt på straks 2 har slitt veldig med å sove til vanlig tid siden vi gikk over til vintertid for en ukes tid siden. Før våknet han i 6 tiden, og kunne fint ligge en times tid å kose seg i senga før vi tok han opp (han var ikke grinete). Etter vi stilte kl våkner han en time tidligere, og blir grinete etter å ha ligget en halvtime våken i senga. Så han våkner til sommertid, selv om vi legger han etter vintertid, dvs han sover i snitt en time kortere hver dag. Har ikke endret på dagsoving (1 time), og har justert leggetid ila de to første dagene etter vi gikk over til vintertid. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips men trøsten er at vi er flere. 3 åringen våkner 0530. Min tur til å stå opp i dag. Dette blir en laaang dag. 5 åringen sover til 0730 i helgene. Venter på at 3 åringen også skal gjøre det.

Anonymous poster hash: 933a6...7b7

Skrevet

Det er helt vanlig for små barn, men det går seg nesten alltid til i løpet av 1- 2 uker.

Anonymous poster hash: b60d8...901

Skrevet

Ja, vi er nok flere, hehe. Det har gått helt fint før, bare justert leggingen med en halvtime over to dager så har vi vært i mål, men ikke denne gangen. Forumklokka er heller ikke justert ser jeg😁

Skrevet

Her har han våknet mellom 4 og 5 siden klokkestillingen, men i dag slo han til med 05.40. Hallelujah.

Anonymous poster hash: f3686...d53

Skrevet

Samme problem her. Jeg legger dem til sommertid fortsatt og da sover de faktisk til kl 6, vintertid. Justerer med 5-10 min daglig.

Anonymous poster hash: 7e2a2...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...