Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Prevensjonen svikter og jeg ble gravid på et veldig uheldig tidspunkt hvor abort var den eneste riktige løsningen. Va på sykehuset på mandag og fikk en pille og fikk med meg medisin hjem for å fullføre aborten. Dette tok jeg på onsdag. Hadde sinnsyke smerter et par timer og har i grunn blødd mindre enn det jeg trodde på forhånd, men det kom noen klumper som jeg antar var restene av fosteret. Var ikke så langt på vei. Nå har jeg fått tilbake disse rielignende smertene og lurer på om det hører med? Synes også det lukter vondt av blodet, men nå er jeg ikke vant til å bruke bind så kan jo være det som er årsaken til at jeg reagerer på lukten. Har ikke feber og føler meg ellers i grei form. Spørsmålet er egentlig om dere som har tatt abort hjemme hadde smerter flere dager etter aborten? Anonymous poster hash: e07c7...040
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Tok for mange år siden, husker ikke ang smerter, men husker enda den grusomme lukta av blodet lukta skikkelig ekkelt og måtte bytte bind veldig ofte. Anonymous poster hash: e9cb1...47f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Jeg hadde spontanabort i uke 9, men da hadde fosteret vært dødt i noen uker (var på ultralyd noen dager før aborten startet av seg selv). Jeg hadde vondt i fire dager. De to første var i helga, med rier og vevsklumper som kom ut, på mandagen måtte jeg være hjemme fra jobb pga blodmengden og smertene, og jeg var fullstendig utmattet fysisk, litt som etter en fødsel. Men på tirsdag gikk det ok på jobb. Blødde så litt kraftigere enn mensen i et par uker. Ikke helt det samme som medisinsk abort da, så kanskje ikke sammenlignbart. Anonymous poster hash: 7d534...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå