Gå til innhold

Utrolig kveldstrøtt- noen flere?mannen klager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg sover for lite (5-6 timer PR.natt). Og sovner alltid på sofa om kveldene. Mannen er oppgitt og sier han lik så godt kunne holdt seg borte da jeg bare sover. Har nylig tatt div tester til lege så mangler ingenting. Har følt meg veldig sliten i høst på grensa til utbrent. Travelt på jobb, eneansvar for barna pga hyttebygging på mannen, hus etc. Mannen er også sliten men er ikke kveldstrøtt som meg.

Flere som meg?

Anonymous poster hash: 8d752...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg sover for lite (5-6 timer PR.natt). Og sovner alltid på sofa om kveldene. Mannen er oppgitt og sier han lik så godt kunne holdt seg borte da jeg bare sover. Har nylig tatt div tester til lege så mangler ingenting. Har følt meg veldig sliten i høst på grensa til utbrent. Travelt på jobb, eneansvar for barna pga hyttebygging på mannen, hus etc. Mannen er også sliten men er ikke kveldstrøtt som meg.

Flere som meg?

Akkurat som meg. Ikkje akkurat dei kjekkaste kveldane med konemor som søv i soffan med kaffikopp i handa.... Har ingen tips, men følger med på tråden

Anonymous poster hash: 644bd...fee

Skrevet

Hvorfor sover du bare 5-6 timer pr natt?

Anonymous poster hash: 5696a...d1b

Skrevet

Da bør dere finne en løsning som gjør at du får mer søvn! Om hyttebyggingen vil ta lenger tid - so be it. Det er ikke verdt å miste helsen for, og det er rimelig idiotisk å bli utbrent og kanskje kaste bort år av livet sitt bare for å få hytten ferdig til planlagt tid.

Dere må rett og slett prioritere det som er viktigst i livene deres. Ingen av dere får mye glede av den hytten om en eller begge av dere blir syke i prosessen med å få den, eller om forholdet ryker pga. det.

Dette velger dere selv, for å være litt brutalt realistisk.

Anonymous poster hash: cb563...c51
Skrevet

Samme her. Eller jeg er helt ferdig fra kl 15-16 . Har mest lyst å gå i dvale og sove i noen mnd. Sover tilsammen 5 timer om natten ca ,men ikke sammenhengende . Pga yngste driver å våkner flere ganger på natten ennå. Over to år med konstant søvnmangel tar på 🙄

Anonymous poster hash: bfd7d...8c6

Skrevet

Regnet med at vi er flere. Jeg sover så lite fordi jeg ofte blir liggende å slumre på sofa før jeg drar meg i seng kl 2330. Så våkner minstemann kl 0530-0600. Kommet inn i en dårlig rutine ift søvn. Sovner ofte mens barna legges. I går hadde 5 åringen voksesmerter og fikk ligge i sengen vår.'jeg sovna med henne og våkna 2120. Gikk ned for å være sosial men satt og småsov på sofa til 2330.

Enig med deg ang å roe ned på hyttebygging. Mannen skal ta det mer med ro nå. Har satt ned foten ift dette og fortalt at jeg føler meg utslitt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...