Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Har vært mindre intelligent nok til å innlede et seksuelt forhold til en ungdomskjæreste. Jeg er singel, men han er gift. Allerede her burde jeg se varsellysene... Men, var litt for fokusert på egen nytelse... Han har hele veien bedyret at han ikke holder på med andre en meg og kona... (Skrev jeg at jeg var mindre intelligent???) Vel, dette trodde jeg på, mest pga jeg var hellig overbevist om at han ikke var villig til å risikere å komme hjem i ekteseng med "gjester". Ergo var jeg dum nok til å ha sex med han uten kondom... Nå viser det seg derimot at vi er vist flere som deler på han. Og han bruker ikke kondom med de heller... Kjenner jeg blir, jeg vet ikke, indignert? Den største bekymringen min nå er HIV, selv om jeg veit sjansen for det er mikroskopisk, kjønnssykdom er et annet problem. Men, jeg er singel, ferdig med å få barn og har ikke et seksuelt forhold til noen andre. Ergo går ikke dumskapen min utover andre. Det som derimot skremmer meg er at mannfolk kan være så kyniske, selvsentrerte og egoistiske, jeg tenker da på kona hans og risikoen han utsetter henne for. Hun er tross alt helt uskyldig og uvitende om dette. Ergo får ikke hun tatt sine forhåndsregler... Jeg blir nok ikke å prøve å finne ut hvem hun er for å komme i kontakt med henne. Men, for min egen del så har jeg trukket meg stilt og rolig ut av det forholdet... Anonymous poster hash: b3f57...283
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Du kan vel ikke stole på en kar du ligger med som er utro mot kona si! Anonymous poster hash: abd84...852
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Du kan vel ikke stole på en kar du ligger med som er utro mot kona si! Anonymous poster hash: abd84...852 Som sagt så var det lysten som regjerte, ergo var intelwgensnivået mitt på minus... Er fullstendig klar over det... Anonymous poster hash: b3f57...283
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Jeg ville skrevet til henne og fortalt henne det enkelt og greit. Beklag at du har gjort som du har gjort, men at du mener hun fortjener å få vite siden hun også må regne med å ha blitt smittet. Fortell at du var infeksjonsfri før du var dum nok til å innlede forholdet med hennes mann, og at hun bør sjekke seg. Du kan gjøre det han burde gjort, fortelle henne, slik at hun kan beskytte seg selv - og med det vil du gjøre opp bittelitt for det du har gjort... Hvilken infeksjon har du fått? Anonymous poster hash: 297c5...d91
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Jeg ville skrevet til henne og fortalt henne det enkelt og greit. Beklag at du har gjort som du har gjort, men at du mener hun fortjener å få vite siden hun også må regne med å ha blitt smittet. Fortell at du var infeksjonsfri før du var dum nok til å innlede forholdet med hennes mann, og at hun bør sjekke seg. Du kan gjøre det han burde gjort, fortelle henne, slik at hun kan beskytte seg selv - og med det vil du gjøre opp bittelitt for det du har gjort... Hvilken infeksjon har du fått? Anonymous poster hash: 297c5...d91 Har ikke fått noe jeg vet om. Men, har time hos lege nå til uka. Er jeg smitta så er jeg forpliktet til å informere. Så det er ikke noe å diskutere... Men, å begynne et helt detektivarbeid for å finne kona hans er jeg usikker på hvis ingen ting er galt med meg... Anonymous poster hash: b3f57...283
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Har ikke fått noe jeg vet om. Men, har time hos lege nå til uka. Er jeg smitta så er jeg forpliktet til å informere. Så det er ikke noe å diskutere... Men, å begynne et helt detektivarbeid for å finne kona hans er jeg usikker på hvis ingen ting er galt med meg... Anonymous poster hash: b3f57...283 Så vanskelig er det ikke å finne kona hans... det er bare en unnskyldning. Det å vite om slike tilfeller og ikke varsle de som risikerer smitte, det mener jeg sterkt nærmer seg brudd på straffeloven hvor det sies at alle har et generelt ansvar for å varsle lovbrudd, eller noe som kan skade andre. Men du og andre mener tydeligvis at det er bedre å sette på skylapper og ikke bry seg... Anonymous poster hash: 297c5...d91
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Skjønner ikke helt poenget med dette innlegget. Hva vil du oppnå med å skrive det du skrev? Anonymous poster hash: c15f3...39d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Det som skremmer meg er at damer kan være så dumme.... Anonymous poster hash: dbda2...760
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Håper du har lært av din feil. Det er ikke din jobb å informere kona hans. Bare kutt ut hele gubben og legg dette bak deg. Aldri innvolver deg i en mann som er i et forhold igjen. Anonymous poster hash: 068fe...3b3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 Så vanskelig er det ikke å finne kona hans... det er bare en unnskyldning. Det å vite om slike tilfeller og ikke varsle de som risikerer smitte, det mener jeg sterkt nærmer seg brudd på straffeloven hvor det sies at alle har et generelt ansvar for å varsle lovbrudd, eller noe som kan skade andre. Men du og andre mener tydeligvis at det er bedre å sette på skylapper og ikke bry seg... Anonymous poster hash: 297c5...d91 Du har heilt rett at det ikke er så vanskelig. Problemet er at hun har ikke fb, hun er ikke norsk og jeg vet ikke adressen de leier på. I tillegg er telefonen hans en jobb telefon, ergo får ikke jeg opp adressen hans der heller... Men, leser du atter en gang det jeg skriver så blir jeg å få varslet hvis jeg er smittet på et eller annet vis. Vet bare ikke hvordan, men finner en løsning. Anonymous poster hash: b3f57...283
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 Du har heilt rett at det ikke er så vanskelig. Problemet er at hun har ikke fb, hun er ikke norsk og jeg vet ikke adressen de leier på. I tillegg er telefonen hans en jobb telefon, ergo får ikke jeg opp adressen hans der heller... Men, leser du atter en gang det jeg skriver så blir jeg å få varslet hvis jeg er smittet på et eller annet vis. Vet bare ikke hvordan, men finner en løsning. Anonymous poster hash: b3f57...283 Det er bra du vil varsle henne om du har fått en infeksjon. Men hennes problem er at hun hver eneste dag han ligger mer rundt risikerer å pådra seg alvorlig smitte. Og du er den eneste som kan beskytte henne. Men ditt valg... Anonymous poster hash: 297c5...d91
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Det er bra du vil varsle henne om du har fått en infeksjon. Men hennes problem er at hun hver eneste dag han ligger mer rundt risikerer å pådra seg alvorlig smitte. Og du er den eneste som kan beskytte henne. Men ditt valg... Anonymous poster hash: 297c5...d91 "Du er den eneste som kan beskytte henne". Dramatisk much? Anonymous poster hash: ddcb9...e56
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 "Du er den eneste som kan beskytte henne". Dramatisk much? Anonymous poster hash: ddcb9...e56 Nei, ingen dramatikk i det, det er bare en realitet. Anonymous poster hash: 297c5...d91
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 Nei, ingen dramatikk i det, det er bare en realitet. Anonymous poster hash: 297c5...d91 Den eneste som kan "beskytte" henne? Virkelig? HI kan ikke "beskytte" en voksen kvinne mot sin ektemann. Hun kan advare vedkommende, det er alt. Anonymous poster hash: ddcb9...e56
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 Den eneste som kan "beskytte" henne? Virkelig? HI kan ikke "beskytte" en voksen kvinne mot sin ektemann. Hun kan advare vedkommende, det er alt. Anonymous poster hash: ddcb9...e56 Ja, hun kan gi kona en mulighet til å beskytte seg selv, det går ut på det samme. Om Hi velger å ikke si fra har kona ingen mulighet til å beskytte seg selv - ergo kan Hi beskytte kona ved å fortelle kona om mannens mange sidesprang. Om Hi velger å ikke si fra vil kona være ubeskyttet pga. manglende kunnskap om sin mann. Du kan alltids krangle på semantikken, men du forstod nok godt hva jeg mente. Anonymous poster hash: 297c5...d91
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Ja, hun kan gi kona en mulighet til å beskytte seg selv, det går ut på det samme. Om Hi velger å ikke si fra har kona ingen mulighet til å beskytte seg selv - ergo kan Hi beskytte kona ved å fortelle kona om mannens mange sidesprang. Om Hi velger å ikke si fra vil kona være ubeskyttet pga. manglende kunnskap om sin mann. Du kan alltids krangle på semantikken, men du forstod nok godt hva jeg mente. Anonymous poster hash: 297c5...d91 Og selv om jeg skjønner hva du mener, synes jeg fortsatt det er oppblåst, pompøst og dramatisk. Og jeg er ikke enig med deg. Anonymous poster hash: ddcb9...e56
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 Du har opplysningsplikt hva kjønnssykdommer gjelder. Når du tester deg oppgir man navn på de du har ligget med. Du kan oppgi hennes navn også, så får hun og han pr brev info om at mannen puler rundt begge. Og ingen vet at det kommer fra deg. Anonymous poster hash: e33f4...8ef
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 Du har opplysningsplikt hva kjønnssykdommer gjelder. Når du tester deg oppgir man navn på de du har ligget med. Du kan oppgi hennes navn også, så får hun og han pr brev info om at mannen puler rundt begge. Og ingen vet at det kommer fra deg. Anonymous poster hash: e33f4...8ef Som jeg har skrevet tidligere så aner jeg ikke navnet hennes. Men, skulle det vise seg at jeg er smittet med noe så skal nok jeg gjøre mitt ytterste for å finne ut hvem hun er. Anonymous poster hash: b3f57...283
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 Elskerinna er snurt fordi den gifte elskeren er utro 🙊🙈😂😂😂 Anonymous poster hash: 78109...53c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 Elskerinna er snurt fordi den gifte elskeren er utro 🙊🙈😂😂😂 Anonymous poster hash: 78109...53c Hehehe...😂 Kunne sikkert vært det som var problemet ja... Men, jeg er nok alt annet en det. Men, jeg er derimot passe irritert for risikoen han har utsatt meg for. Det er på ingen måte OK synest jeg. Skjønt dette er en risiko jeg selv har utsatt meg for, så den kan ikke jeg legge på noen andre en meg selv... Heldigvis så er ikke jeg dummere en at jeg lærer av mine feil... Dette var første og siste gang jeg lar meg rive med av en som allerede er i et forhold... Anonymous poster hash: b3f57...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå