Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Herregud, i dag rant begeret over for denne mammaen. Var på bytur med dronninga på 3,5 da det skjedde en bagatell som fikk henne til å hyle som en stukken gris , i den ene butikken jeg måtte inn i for å kjøpe noe mer vinterklær til henne. Sa til henne at vi måtte dra hjem hvis hun gjorde det igjen, og det gjorde hun så klart. Dro henne med meg ut, fortsatt hylende ,mens hun slo meg ,og da var jeg så sinna at jeg sa hun oppførte seg som en drittunge! Er det mulig å si det til en 3 åring liksom, føler meg ihvertfall som en drittmamma. Tror dere hun får varige men ? Føler jeg blir så veldig sinna så fort, det er ikke lett i denne herlige trassalderen. Noe sted man faktisk kan gå å få hjelp til å styre sinnet litt bedre ? Anonymous poster hash: b08ec...e2e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Forskjell på å si at noen er en drittunge og at de oppføre seg som en drittunge. Og du hadde jo rett, hun oppførte seg som en drittunge. Anonymous poster hash: 80ee0...3e5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Sånn er det å være mamma, vi er nok flere som har sagt drittunge ut av frustrasjon en gang eller hundre 😉 Pust dypt og tenk at det går over, hun kommer nok til å vokse opp til å bli en flott jente skal du se 😊❤️ Anonymous poster hash: 7dbbd...456
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Forskjell på å si at noen er en drittunge og at de oppføre seg som en drittunge. Og du hadde jo rett, hun oppførte seg som en drittunge. Anonymous poster hash: 80ee0...3e5 Dette. Og dessuten vet hun sikkert ikke hva det betyr engang Anonymous poster hash: 815f2...96f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Hehe takk, og nei hun vet ikke hva det betyr, litt for kjedelig hvis hun begynner å kalle andre barn for drittunge da, og sier hun har lært det av mamma Anonymous poster hash: b08ec...e2e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Hehe takk, og nei hun vet ikke hva det betyr, litt for kjedelig hvis hun begynner å kalle andre barn for drittunge da, og sier hun har lært det av mamma Anonymous poster hash: b08ec...e2e Jaja, men sånt hører de nok ofte i bhg min sier at jeg slår... Jeg sa til eldste en gang at hub oppførte seg som en drittunge. Gud hjelpes. Hun sprang rundt her som en diva og skrik "jeg hater deg! Du syns jeg er en drittunge! Du er ikke glad i meg du! Ææææææ". Hun var 10.... Anonymous poster hash: 815f2...96f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Forskjell på å si at noen er en drittunge og at de oppføre seg som en drittunge. Og du hadde jo rett, hun oppførte seg som en drittunge. Anonymous poster hash: 80ee0...3e5 Nja - tror neppe et barn reflekterer over nyansen, det hører mest sannsynlig bare DRITTUNGE.. Og - dette bør være en lærepenge, hi.. Forstår sinnet og frustrasjonen din kjempegodt, og en treåring er forhåpentligvis for liten til å tenke over hva hun ble kalt - men jeg ville virkelig anstrengt meg for å unngå å kalle barn for stygge ting, tror det kan gi langvarige arr.. Anonymous poster hash: 51c1d...396
Mrs. Kaizer Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Been there, done that... Kalte eldste for drittunge en gang da han var 10 år og usannsynlig frekk i kjeften.. Han ble veldig fornærmet. Det er tre år siden nå, men ennå kan han bruke det i mot meg hvis han blir sur på meg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Nja - tror neppe et barn reflekterer over nyansen, det hører mest sannsynlig bare DRITTUNGE.. Og - dette bør være en lærepenge, hi.. Forstår sinnet og frustrasjonen din kjempegodt, og en treåring er forhåpentligvis for liten til å tenke over hva hun ble kalt - men jeg ville virkelig anstrengt meg for å unngå å kalle barn for stygge ting, tror det kan gi langvarige arr.. Anonymous poster hash: 51c1d...396 Helt uenig! En kommentar sagt i affekt når ungen oppfører seg bedritent gir ikke langvarige og dype arr. Hadde det vært tilfelle hadde hele verdens befolkning vært dypt traumatisert. Anonymous poster hash: f0a25...0eb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 Da min på 3,5 kasta leker, fjernkontroller, puter og pledd rundt i morges måtte jeg rett og slett bare røske han med meg og sette han i trappa. Da sa jeg at når han oppfører seg som en sånn møkkaunge vil jeg ikke han han i stua. Anonymous poster hash: 532ed...553
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Forskjell på å si at noen er en drittunge og at de oppføre seg som en drittunge. Og du hadde jo rett, hun oppførte seg som en drittunge. Anonymous poster hash: 80ee0...3e5 Herregud... Tror du virkelig en treåring skiller på det? Nei, det gjør de selvsagt ikke. Bare voksne som innbiller seg at det er en forskjell. Når det er sagt tåler sikkert treåringen en engangshendelse. Anonymous poster hash: 635ba...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå