Gå til innhold

Emmaljunga Big Star Tvillingvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det?

Jeg må ha en god og stor tvillingvogn. Har et barn med spesielle behov og venter en til. Hvordan har andre løst det?

Anonymous poster hash: 3ed24...39f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes den som tvillingvogn?

Anonymous poster hash: fa45b...7b9

Skrevet

Mulig basson har. Sjekk ut det :)

Skrevet

Jeg har hatt en stor brio tvillingvogn for noen år siden. Den er ukke i salg lenger tror jeg. Sjekk finn. Man kan ofte finne sånne vogner pent brukt. Ellers har vel TFK en stor tvillingvogn

Skrevet

Vi har hatt både TFK og Basson til tvilliner. TFK da de var nyfødte, da var den veldig grei. Men det var noe rart med rykken når de skulle sitte i sportsvogndelen, når de hadde selene på kunne de ikke sette seg helt opp. RYggen gikk ikke helt opp, de ble holdt tilbake i halvveis ligge stilling, noe som førte til frustrasjon for de fikk ikke sett seg rundt.

Kjøpte Basson i Danmark og på den fulgte ryggen med når de ville sitte helt oppreist, likte denne mye bedre enn TFK.

Sparte ca 2500,- på å kjøpe Basson i Danmark (tror vi ga ca 3000 der), den er jo mye billigere enn TFK som kostet 12000 med bager.

Det eneste jeg savnet på Basson var håndbrems.

Tvillingene våre er født i 2009 så mulig det er blitt endringer og forbedringer på begge vognene.

Anonymous poster hash: 54158...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...