Gå til innhold

Hvordan skjule leppefilling for mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg time for Juvederm 1ml i leppene. Tok Restylane for noen år siden og hovnet veldig opp i et par dager. Vet mannen er lunken til leppefilling, men nå orker jeg ikke mer å føle meg tynnleppet.

Lurer på om det er flere som har fylt på leppene og klart å skjule dette for mannen? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 95641...9be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der kan ikke skjules. Alternativt kan du jo reise bort noen dager, men om mannen ikke har problemer med synet så vil han jo likevel se at du har fikset deg.

Fredag i dag...?

Anonymous poster hash: f3234...012
Skrevet

😂

Anonymous poster hash: e0a9c...070

Skrevet

Hvis det er opphovning som er problemet, så går det vel kanskje ikke å skjule det. Men resultatet kan sikkert skjules - mannen min har ikke lagt merke til at jeg har tatt botox i to år.

Anonymous poster hash: 24a32...592
Skrevet

Har selv tatt filler i leppene av en dyktig dame. Mannfolket har fremdeles ikke sett det og nå er det 3 mndr siden.

Anonymous poster hash: a4e36...db4
Skrevet

Men kysser dere ikke mennene deres? Leppene blir jo stive i begynnelsen..

Anonymous poster hash: 35499...28c

Skrevet

Jeg fikk engang en kraftig allergisk reaksjon av en leppestift. Leppene mine var giganthovene!

Jeg foreslår du kjøper deg en sprek ny leppestift på forhånd som mannen din legger merke til og later som du får en reaksjon av den nye leppestiften. Du får sukke og bære det over hvor mye det klør 😂

Anonymous poster hash: 33c2c...1ae

Skrevet

Men kysser dere ikke mennene deres? Leppene blir jo stive i begynnelsen..

Anonymous poster hash: 35499...28c

det har jeg ikke merket noe til... hvilken filler gjør leppene stive første dagene?

Anonymous poster hash: dc2c5...1da

Skrevet

Har selv tatt filler i leppene av en dyktig dame. Mannfolket har fremdeles ikke sett det og nå er det 3 mndr siden.

Kysser dere aldri?

Skrevet

Kysser dere aldri?

Joda. Og mere til :P Han liker leppene mine vel så meget, men ikke sagt noe. Hihi

Skrevet

Jeg fikk engang en kraftig allergisk reaksjon av en leppestift. Leppene mine var giganthovene!

Jeg foreslår du kjøper deg en sprek ny leppestift på forhånd som mannen din legger merke til og later som du får en reaksjon av den nye leppestiften. Du får sukke og bære det over hvor mye det klør

Anonymous poster hash: 33c2c...1ae

Godt forslag! Men mulig han buster meg, og servere en hvit løgn er vel verre enn å ikke si noe?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare si det? Det er jo noe du velger selv... Han har ikke rett til å bli sur for det

Anonymous poster hash: edc55...c3d
Skrevet

Hva er vitsen med leppefylling hvis ikke det synes?

(Og altså: Leppefylling er ikke pent! Ikke i det hele tatt!)

Anonymous poster hash: 801d0...864
Skrevet

Hvorfor vil du ha leppefyllere uten at han skal se det? Hva er vitsen med filler uten effekt? Forøvrig, dine lepper, ditt valg.

Anonymous poster hash: 2785f...2cd

Skrevet

Hvorfor vil du ha leppefyllere uten at han skal se det? Hva er vitsen med filler uten effekt? Forøvrig, dine lepper, ditt valg.

Anonymous poster hash: 2785f...2cd

Det er noe med at han ser at man er vakker og harmonisk i ansiktet uten å påpeke at "jøss, leppene har jo vokst!" Siden jeg opplevde hovenhet sist gang med restylane som roet seg etter et par dager, er jo dette de dagene ting er veldig synlig. Men aner jo ikke hvordan Juvederm er

Skrevet

Hva er vitsen med leppefylling hvis ikke det synes?

(Og altså: Leppefylling er ikke pent! Ikke i det hele tatt!)

Anonymous poster hash: 801d0...864

At en mann ikke legger merke til det betyr ikke det samme som at det ikke syns. ;)

Anonymous poster hash: 2b323...cea

Skrevet

At en mann ikke legger merke til det betyr ikke det samme som at det ikke syns. ;)

Anonymous poster hash: 2b323...cea

Og at en mann ikke sier noe betyr ikke at han ikke har lagt merke til det.

Skrevet

Haff, hva er vitsen? Duckface er stygt.

Anonymous poster hash: 95f98...c2d

Skrevet

Hvorfor skjule?

Anonymous poster hash: d21fd...477

Skrevet

Alt enn skal skjule for mannen😝Er en lang tråd om konsekvenser her inne. Vel konsekvensen av din lipfilling er at du skylder din mann å si det. Kvinn deg opp og ta ansvar for dine handlinger! Høres litt dramatisk ut men er faktisk sant.

Anonymous poster hash: 0f2a8...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...