Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Begynte på jobb kl. 6 i dag tidlig, kom hjem ca. på samme tid som ungene kom fra skolen. Lagde middag, ryddet opp og var klar til å ta en liten middagshvil. Ungene kranglet hele tiden mens jeg prøvde å hvile, så det ble ingenting av den hvilen. Satt på film, de fikk spille PS, ol, men ingenting hjalp. Nå er jeg helt ferdig. Kan ikke sove nå, legger meg heller tidlig. Ungene maser fordi de vil finne på noe med meg, leke, spille brettspill ++ Jeg ORKER ikke! Har dårlig samvittighet samtidig som jeg tenker at da klarer de vel å la være å krangle neste gang jeg trenger å hvile. Jeg har en kronisk sykdom, det gjør meg ekstra trøtt, faren er på jobb og ungene er 6-12 år. (Da vet dere det viktigeste ) Hva jeg vil med dette innlegget? Det vet jeg ikke.. Kanskje en diskusjon, hva hadde DERE gjort? 😜 Trenger å å tiden til å gå frem til leggetid 😜 Anonymous poster hash: 34051...318
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Jeg er kanskje litt mer "barsk" enn det du er, men om ungene ikke klarer å holde lydnivået nede inne i en slik situasjon, da blir de sendt ut å leke eller lignende frem til jeg har fått hodet over vannet igjen. Evn med et løfte fra min side at om de er grei nå å gi meg ro en stund så lover jeg å være med på brettspill og slikt etterpå. Anonymous poster hash: 0a73e...5a4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Jeg ville lagt meg på soverommet med beskjed om at jeg ikke ville høre noe mer fra dem på halvannen time. Om jeg hørte bare et knyst fikk de gå ut. Anonymous poster hash: 18a4d...0ca
Gjest Antarctica Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Hive kranglefantene ut mens jeg sov.
TPK Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Enig. De kunne vært ute eller på hvert sitt rom mens du sov. Akkurat nå kan du sette på en film, poppe popcorn og love brettspill i morgen formiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå