Gå til innhold

Hva er det teiteste svaret dere har fått her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her får man kjeft for de teiteste tingene, dustesvar osv. Hva er det verste dere har fått som svar?

Underhold meg, jeg kjeder meg😂

Anonymous poster hash: dc4ca...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fæl og vanskelig situasjon, følte meg desperat og bad om råd her inne. Første svar: troll!

Anonymous poster hash: 83dcd...0a0

Skrevet

Skrev: Bare for moro skyld i overskriften , å lurte på om noen ville gjette når jeg skulle føde. Fekk 1 svar å det var " boring..jeg kaster opp"

Synes det var teit å svare slik.

Anonymous poster hash: df9ef...c9e

Skrevet

At jeg burde bli meldt til barnevernet for seksuelt misbruk av babyen min når hun var forstoppet og jeg fikk beskjed fra helsestasjonen om å bruke tuppen på termometeret på å få tarmen igang... var så dum å spørre her inne om noen hadde gjort det samme:(

Anonymous poster hash: ee653...974

Skrevet

HI spurte: "noen som har hatt en psykopatsjef her?"

Jeg: "ja, kom deg unna. De forandrer seg ikke, og du får det bare vondt"

HI: "du aner ikke virkelig ikke hva du snakker om!"

What 😳😂

Anonymous poster hash: 8fdc9...b91

Skrevet

HI spurte: "noen som har hatt en psykopatsjef her?"

Jeg: "ja, kom deg unna. De forandrer seg ikke, og du får det bare vondt"

HI: "du aner ikke virkelig ikke hva du snakker om!"

What Anonymous poster hash: 8fdc9...b91

Ha ha ha:)

Anonymous poster hash: 76b83...4ba

Skrevet

Jeg skrev et innlegg om at barnet mitt, som den gang var 2 år, hadde så mye raseri ettersom språket ikke var skikkelig utviklet.

Fikk til svar at han garantert var utsatt for seksuelt misbruk, fordi anonym kjente et barn som hadde mye raseri, og der var det seksuelt misbruk i bildet.

Det var så tankeløst, provoserende, sårende og meningsløst, at jeg hadde lyst å oppsøke mennesket for å spørre om hun var helt frisk.

Anonymous poster hash: 5fbcb...47a

Skrevet

Jeg hadde bare vært medlem en kort stund da jeg spurte et svangerskapsrelatert spørsmål. Et av svarene jeg fikk var "håper barnet i magen din dør"!

Det er vel eneste gangen jeg har tatt meg nær av et svar på dib.

Skrevet

At jeg burde bli meldt til barnevernet for seksuelt misbruk av babyen min når hun var forstoppet og jeg fikk beskjed fra helsestasjonen om å bruke tuppen på termometeret på å få tarmen igang... var så dum å spørre her inne om noen hadde gjort det samme:(

Oi. Det sier rimelig mye om den som svarte deg😳

Anonymous poster hash: f3da3...5e2

Skrevet

Kast ham på huet og ræva ut!

Anonymous poster hash: 676b5...91d

Skrevet

Vi måtte ogs bruke tempen 😄😔 så vi er flere 😉

Anonymous poster hash: 02ef5...dd5

Skrevet

Kast ham på huet og ræva ut!

Anonymous poster hash: 676b5...91d

Denne er jo helt på sin plass av og til, da! Men lenge siden jeg har sett den nå.

Skrevet

Som førstegangs lurer man på mye og er usikker.

Som feks hvor mye klær på spedbarn i vogn. Dette er noe man får erfaring på etter en stund. I min verden var det helt normalt å spørre erfarne mødre hvor mye man trenger når barnet ligger i voksipose.

Svaret var at de håpet BV kom og hentet ungene min siden jeg ikke en gang klarte å kle på det uten hjelp.

I min hormonelle verden ble jeg skikkelig lei meg og logget meg ikke inn her på en måneds tid.

Anonymous poster hash: 9bf1a...868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...