Gå til innhold

Bursdagsgaver 1. klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gir dere i bursdagsgaver?

Anonymous poster hash: 26ae9...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storsklasse med 43 elever, 21 jenter. Vi har blitt enig på foreldremøte om at vi gir 50-lapppen

Anonymous poster hash: e3e2b...6b2

Skrevet

Vi gir normalt for maks 100. Har aldri blitt  enig om en sum, men ca 100 er en uskreven regel.

Noen ganger feirer 3 og 4 barn sammen, og da blir det noe mindre per barn.

Anonymous poster hash: 89131...e5f
Skrevet

Har en ordning med én fellesgave. Det betyr at de som kommer i bursdagen ikke har med gave. Bare et fint kort. Istedet kjøper bursdagsbarnets foreldre en gave som skal være fra held klassen, vi er enige om en maxpris.

Skal innrømme at jeg var skeptisk i starten, men det fungerer bra, både for voksne og barn. Man kjøper én gave istedet for 14 små i løpet av året.

Anonymous poster hash: 60cba...7bd

Skrevet

Her gir alle 100 kr, eller gave tilsvarende det.

Anonymous poster hash: d100c...84b
Skrevet

Har en ordning med én fellesgave. Det betyr at de som kommer i bursdagen ikke har med gave. Bare et fint kort. Istedet kjøper bursdagsbarnets foreldre en gave som skal være fra held klassen, vi er enige om en maxpris.

Skal innrømme at jeg var skeptisk i starten, men det fungerer bra, både for voksne og barn. Man kjøper én gave istedet for 14 små i løpet av året.Anonymous poster hash: 60cba...7bd

Så utrolig kjedelig.

Her gir alle +/- 100,-

Følger man med er det mye bra på salg.

Spesielt på BR er det alltid noe hvis man ser etter.

Anonymous poster hash: e23f0...ca4

Skrevet

max 100. mye fint på hm, en genser koster jo stort sett 79 eller 99 :)

Skrevet

Skal innrømme at jeg var skeptisk i starten, men det fungerer bra, både for voksne og barn. Man kjøper én gave istedet for 14 små i løpet av året.

Skeptisk.

Anonymous poster hash: dbf38...ac8

Skrevet

Skulle ønske vi fikk flertall for dette i klassen vår også. Er så lei skrot og dill som fyller opp huset. Mye bedre med én skikkelig gave.

Anonymous poster hash: 1761a...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...