Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Var den noe bra? Trenger lesetips😊 Anonymous poster hash: eef45...a55
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Et håp fra verdens ende av Sarah Lark Likte den veldig godt. Handler om en polsk jente som ble reddet ut fra en arbeidsleir i Sibir og endte opp på New Zealand. Veldig fengende, men lettlest. Gøy å lære om helt nye ting, nye steder. De hadde en hel leit med barn og ungdom som flyktet fra krigen på New Zealand, noe jeg aldri har lest om før. Anonymous poster hash: b0c03...620
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Fra Kristiania bohemen av Hans Jæger. Ikke lettlest, krevende å lese, men et viktig litterært verk med en viktig beskjed til samfunnet. Anonymous poster hash: c655a...d53
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 The wheel of time av Robert Jordan. Fantasy-serie på 13 bøker eller noe sånt. Veldig bra Anonymous poster hash: f19bd...359
Marriet Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Petter Stordalen - Jeg skal fortelle deg min hemmelighet. Interessant for den som liker sånt. Veldig lettlest og tidvis morsom.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 'Ihpil: Láhppon mánáid bestejeaddji' ('Ihpil: De fortapte barns frelser') av Sigbjørn Skåden Anonymous poster hash: f4eee...6ea
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 jørgen+ anne + = sant Det er jo en barnebok. Anonymous poster hash: 15d7f...433
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Det er jo en barnebok. Anonymous poster hash: 15d7f...433 Hun vet sikkert det. Hun har jo lest boken🙈 Kanskje ikke lest bøker siden hun var barn eller lest boken til et barn? Mange muligheter her;) Anonymous poster hash: f4eee...6ea
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 "Piken på toget" av Paula Hawkins. Lettlest og tidvis underholdende. Terningkast 4 fra meg 😊 Anonymous poster hash: 6a5ba...bdf
Superdolly Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Mormor hilser og sier unnskyld, av Fredrik Backman. Jeg har sansen for Fredrik Backman og synes bøkene hans er morsomme og lettleste. Jeg elsket En mann ved navn Ove også.
sug lut Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 The hare with amber eyes - Edmund de Waal. En utrolig og uforglemmelig familiehistorie om japanske miniatyrskulpturer, om slekt, om Europa over hundre år, om jødiske familier og en masse mer. Helt fantastisk lesning.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 The wheel of time av Robert Jordan. Fantasy-serie på 13 bøker eller noe sånt. Veldig bra Anonymous poster hash: f19bd...359 Mange år siden jeg leste de, men utrolig bra bøker Anonymous poster hash: d6b05...d9e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Holder på med "Blodleie" av Johan Theorin. Det er nummer tre av fire bøker i en serie fra Øland. Er jo ikke ferdig med hele serien, men er strålende fornøyd hittil. Er krim, men også mye relasjoner mellom mennesker i ulike familier. De første bøkene heter "Skumringstimen" og "Nattefokk". Anonymous poster hash: ff3de...d16
HvittHus Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 "Gjør ikke skade" av nevrokirurgen Henry Marsh. Fantastisk interessant bok hvis man er opptatt av medisin. http://www.adlibris.com/no/bok/gor-ikke-skade-9788793166998
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 "De urolige" av Linn Ullmann, kjempebra bok! Anonymous poster hash: abd12...493
skjotta Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 Promise of wrath av Steve mchugh. Enkel underholdning i fantasy sjangeren.
Magia Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 Å skrive, av Marguerite Duras. Fantastisk poetisk om ensomhet og skriving.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 Morisot's Wet nurse – the construction of work and leisure in impressionist painting Women, art, and power av Linda Nochlin. Likte den, interessante synspunkter. Anonymous poster hash: 4b147...541
Ophiophagus Hannah Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 Reykjaviknetter av Arnaldur Indridason. God og mørk krim.
Guttaboys Skrevet 5. november 2016 #21 Skrevet 5. november 2016 Holder på med "jeg er pilgrim". Anbefales på det sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #22 Skrevet 5. november 2016 Stormens søstera Lucinda Riley. Bok nummer to i en serie. Foreløpig har det ikke kommet fler i serie, som jeg vet om iallefall. Lettlest bok, sånn helt midt på treet. Likte den første boken bedre. Anonymous poster hash: f6d18...41e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #24 Skrevet 5. november 2016 Sjarmen med tarmen. Ja den er lærerik og underholdende. Anonymous poster hash: 5c55e...23c
Iiiiik Skrevet 5. november 2016 #25 Skrevet 5. november 2016 The hare with amber eyes - Edmund de Waal. En utrolig og uforglemmelig familiehistorie om japanske miniatyrskulpturer, om slekt, om Europa over hundre år, om jødiske familier og en masse mer. Helt fantastisk lesning. Den hadde jeg også trodd jeg ville like, men gjorde det virkelig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå