Gå til innhold

Fra brunette til plutselig blond? Teit og rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har uheldge gener når det gjelder håret: vi blir tidlig grå. Og jeg har vært ganske grå i mange år (fant første grå hårstrå da jeg var 20). Er nå godt over halvveis i førtiåra.

Jeg har altså farget det i veldig mange år,, og jo gråere det blir, jo oftere må det farges fordi etterveksten blir så utolig godt synlig: en hvit voksende sølvstripe midt på knollen. Det er ikke stilig.

Egentlig har jeg lyst å bare bli blond. F.eks. litt à la Camilla Pihl (sommman jo ser egentlig er like mørk som meg). Da er de mye vanskeligere å se det går, og alt blir mye mye lettere. 

Hvs tenker andre folk om det?

Er det kjemperart når hun som alltid har vært sånn mørk og mystisk plutselig en dag kommer og er blondine?

Det kan sikkert gjøres gradvis også, men det er kanskje vanskelig å få til.

Hvordan hadde dere reagert hvis deres mor/venninne/kollega pluselig gjorde noe sånt?

Anonymous poster hash: 17f76...9ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vært ekstremt likeglad faktisk. Hvorfor skulle det tolkes som noe rart?

Anonymous poster hash: 9b5b0...502

Skrevet

Det kan godt hende noen hever et øyebryn, men hva så? De fleste vil synes det er kult, eller de er helt likegyldige. Få hjelp til å finne en blond nyanse som passer deg så blir det sikkert kjempefint :) Jeg har skiftet hårfrisyre drastisk flere ganger de siste årene, inkludert til platinablond (som jeg trivdes med, men det var noe herk å holde ved like, men jeg er mørk fra før) de som ev. ikke har likt det er høflige og sier ingenting :legrine: Hår er gøy, og det vokser ut igjen. Worst case så farger du det bare tilbake.

Anonymous poster hash: 8d0b9...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...