Gå til innhold

Dame på nesten 40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

går med hullete olebukse og nettingstrømper🤔🤔🤔🤔🤔

http://www.camillapihl.no/

Liker stilen hennes stort sett, men er ikke det litt teit når man nesten er 40 og går sånn???

Anonymous poster hash: 9fb7e...5e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder er bare et tall og så lenge man kler det man trekker over huet så hvorfor ikke:)

Anonymous poster hash: 1daef...785

Skrevet

Er det ikke litt teit å dømme andre for hva de har på seg?

Skrevet

Vet ikke hvem hun er, klikket meg inn på linken. Synes hun var kul og fresh jeg!

Anonymous poster hash: 07e31...933

Skrevet

Hvorfor skulle alder ha noe å si?

Anonymous poster hash: 071c3...30d
Skrevet

Alder i seg selv er ikke avgjørende. Alle kan bruke alt så lenge det er estetisk fint. Og det var det jo i dette tilfellet.....

Skrevet

Så nå må hun ha kort permanenthår og forklekjole mener du 😉

Dama er flott, og kan kle seg akkurat som hun vil.

Anonymous poster hash: b90a7...765

Skrevet

Altså, alder har vel ikke noe å si?? Hun kan trygt gå kledd slik. Men så finnes det mange 40-åringer som IKKE kan det.

Men finnes mange 20-åringer som ikke kan det også!!!

Alder har ingenting å si, utseendet har alt å si.

Anonymous poster hash: c8500...438
Skrevet

Vet ikke hvem hun er, klikket meg inn på linken. Synes hun var kul og fresh jeg!

Anonymous poster hash: 07e31...933

Signerer denne.

Skrevet

Likte den gule strikkegenseren hun hadde på seg lengre ned :)

Anonymous poster hash: 7958c...bd1
Skrevet

Herregud, alt man ska henge seg opp i??? Hvis jeg ser sånn ut når jeg er 40 skal jeg jaggu gå med netting og hull i buksa jeg og!

Anonymous poster hash: b163e...364

Skrevet

Kult, da kan jeg også gå sånn😄 Var redd for at folk skal tro at jeg skal prøver å være ungdommelig eller at jeg er noe nå som jeg nærmer meg 40... har lissom ikke sett noen damer som går sånn.,.

Skrevet

Atte hæ?

Tror du damer går ut på dato når de har passert førti? At de da må delta i en organisert klubb for 40+ som må kle seg på en spesiell måte? Noe så rart 😂😂

Anonymous poster hash: 51f8e...815

Skrevet

Alder er bare et tall og så lenge man kler det man trekker over huet så hvorfor ikke:)

Anonymous poster hash: 1daef...785

I utgangspunktet helt enig med deg - bortsett fra at jeg har vanskelig for å se for meg hvordan man får på seg strømpebuksen og buksen med hull ved å trekke dem over hodet :klo:  :D

Anonymous poster hash: 31765...53b

Skrevet

Sånn fillete bukse er det virkelig ingen som burde gå med altså! Ikke nettingstrømper heller!

Anonymous poster hash: 58a98...c6f

Skrevet

Atte hæ?

Tror du damer går ut på dato når de har passert førti? At de da må delta i en organisert klubb for 40+ som må kle seg på en spesiell måte? Noe så rart 😂😂

Altså, jeg gikk sånn da jeg var 14-15 år gammel og må innrømme at jeg savner stilen litt, men er bare redd for at folk ikke tar meg seriøs hvis jeg går i sånn. Har omtrent samme kroppsfasong som henne.

Skrevet

Altså, jeg gikk sånn da jeg var 14-15 år gammel og må innrømme at jeg savner stilen litt, men er bare redd for at folk ikke tar meg seriøs hvis jeg går i sånn. Har omtrent samme kroppsfasong som henne.

PS. Legger til at jeg ser ung ut. Er nesten 40, men blir mange ganger tatt for å være 25-30.

Skrevet

jeg er en dame på førtiniogethalvt, jeg går med hullete levis. på jobb. hvor folk ser meg.

det har gått helt greit, det. til og med uten at folk tror jeg tror jeg er noe.

jeg har som oftest hvite, grå eller sorte thights under. kjøpt på barneavdelingen på cubus.

Anonymous poster hash: 38793...585

Skrevet

Da må du rett og slett lære deg til å gi beng i hva andre måtte mene!

Wear whatever the fuck you want.

Skrevet

why should we worry about what others think of us, do we have more confidence in their opinions than we do?

Jeg er seksogførti og digger mine ripped jeans. I look pretty damn good!

Anonymous poster hash: 1d561...b1e

Skrevet

Herregud det er det dummeste jeg har lest på lenge. Hvor gammel er du egentlig? Tror du folk (damer) på 40 er oldiser? Hva er korrekt antrekk da? Tights og tunika? Hjelpes for noen fordommer. Vent til du blir 40 selv, det føles ikke så veldig anderledes enn å være 30 skal jeg si deg. Drittlei av å høre hva 40-åringen kan kle seg i og ikke. Hilsen en som fremdeles er i 30-åra.

Skrevet

Herregud det er det dummeste jeg har lest på lenge. Hvor gammel er du egentlig? Tror du folk (damer) på 40 er oldiser? Hva er korrekt antrekk da? Tights og tunika? Hjelpes for noen fordommer. Vent til du blir 40 selv, det føles ikke så veldig anderledes enn å være 30 skal jeg si deg. Drittlei av å høre hva 40-åringen kan kle seg i og ikke. Hilsen en som fremdeles er i 30-åra.

Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg syns selv det er eldre kvinner som gjerne tuter ut om hva som er passende for kvinner i bestemte aldersgrupper enn yngre. Som de er misunnelige på jevnaldrende kvinner som er stilige og vakre.

Anonymous poster hash: 5cf38...8f2

Skrevet

Wow! Er hun nesten 40 år?!? Hun kan gå slik rett og slett fordi hun ser ut som hun er 25! Flott dame :)

Anonymous poster hash: 78725...2fe
Skrevet

Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg syns selv det er eldre kvinner som gjerne tuter ut om hva som er passende for kvinner i bestemte aldersgrupper enn yngre. Som de er misunnelige på jevnaldrende kvinner som er stilige og vakre.

Anonymous poster hash: 5cf38...8f2

Det er mulig, men jeg har opplevd at det er for det meste jenter/damer i 20 og 30 åra som synes at damer på 40 og oppover er så gamle og kan ikke gjøre ditt og datt fordi da er de altfor gamle. Det er vel heller sånn at i bunn og grunn er det ikke så stor forskjell på om du er i 20, 30 eller 40åra. La folk gjøre som de vil.

Dessuten når man ser ut som Camilla pihl kan men kle seg i "hva som helst" og likevel se helt fantastisk ut. Det har ingen aldersgrense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...