Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg sliter med å glemme eksen min selv om jeg gjorde det slutt så dro han bare fra meg ... vi snakkes på meldinger men prøver å la være fordi han får meg dårlig igjen .. sitter med et sjokk at det ble sånn og helt alene i leiligheten, så er jeg gravid men vurdere å ta abort nå men det gjør så vondt enda og vi skulle gifte oss til neste år ... jeg klarte ikke å være i forhold lengre pga han drakk for mye men ellers savner jeg han selv om han ikke er helt stabil.. klarer ikke å forestille meg å bli forelsket igjen ....hvordan glemmer jeg han ? Anonymous poster hash: 6bcc5...3ea
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Det er et gammelt ordtak som heter at beste måten å komme over noen på er ved å komme under en ny. Det virker faktisk. Ikke med en gang, men det virker. Anonymous poster hash: 78483...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Ja treffe en ny mener du ? Anonymous poster hash: 6bcc5...3ea
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Ja treffe en ny mener du ? Anonymous poster hash: 6bcc5...3ea Eller to, eller tre, ikke bare treffe men altså, komme under de. Du vet, sex. Det skjer noe med hormoner og ting i hjernen når en har sex. Det harde grepet om "den ene" forsvinner. Fordi kroppen prøver å knytte seg til de nye du har sex med. Om du skjønner? Anonymous poster hash: 78483...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Hmmm savner sexen vår jeg .. han var den første jeg nøt å ha sex med :/ Anonymous poster hash: 6bcc5...3ea
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Hmmm savner sexen vår jeg .. han var den første jeg nøt å ha sex med :/ Anonymous poster hash: 6bcc5...3ea Da synes jeg i hvert fall du burde ta skrittet å få prøvd litt forskjellige menn. Da glemmer du han så mye lettere og ser at det var ikke han som det var noe magisk ved. Anonymous poster hash: 78483...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Er ikke så glad i kroppen min men han forgudet formene mine ... er kanskje ikke mange menn som liker "frodige" kvinner Anonymous poster hash: 6bcc5...3ea
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Da synes jeg i hvert fall du burde ta skrittet å få prøvd litt forskjellige menn. Da glemmer du han så mye lettere og ser at det var ikke han som det var noe magisk ved. Anonymous poster hash: 78483...5e5 Uff, for noen råd du gir da! Hun er gravid, hormonell og vurderer abort, og du ber henne gå ut og pule fremmede menn? HI, ring Amathea. Anonymous poster hash: a69aa...61a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Uff, for noen råd du gir da! Hun er gravid, hormonell og vurderer abort, og du ber henne gå ut og pule fremmede menn? HI, ring Amathea. Anonymous poster hash: a69aa...61a Hva er galt med å ha sex? Vi er alle påvirket av hormoner. Særlig hun, som ikke kommer over eksen. Hvis hun har sex med en ny så vil hormonene påvirke henne til å prøve å knytte seg med han. Selv om det ikke skjer så vil det hjelpe på for å glemme eksen. Da er det lettere å tenke klart på hva hun vil gjøre videre fremover. Anonymous poster hash: 78483...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå