Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg er gravid i 14.uke nå, termin 02. mai, permisjon starter 12.april.Jeg har vært arbeidsledig siden juli, men fikk den 01.11 en mnd vikariat. Det er mulighet for forlengelse, men i værste fall er det kun denne mnd i november. Jeg har fått dagpenger og får dagpenger videre om jeg ikke får forlengelse. Noen som vet hvordan foreldrepengene blir beregnet ? Blir denne mnd med jobb tatt med i beregningen? Takk for alle svar Anonymous poster hash: 4c898...62a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Jeg er gravid i 14.uke nå, termin 02. mai, permisjon starter 12.april. Jeg har vært arbeidsledig siden juli, men fikk den 01.11 en mnd vikariat. Det er mulighet for forlengelse, men i værste fall er det kun denne mnd i november. Jeg har fått dagpenger og får dagpenger videre om jeg ikke får forlengelse. Noen som vet hvordan foreldrepengene blir beregnet ? Blir denne mnd med jobb tatt med i beregningen? Takk for alle svar Anonymous poster hash: 4c898...62a Som arbeidsledig får du regnet ett snitt av de 6 beste av de 10 siste mnd før du går ut i permisjon Anonymous poster hash: b691e...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå