Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Har bestemt seg for å bruke hel dress på skolen i dag fordi en av de andre barna blir ertet for å gå med det. Jeg har ikke sagt noe, barnet bare bestemte seg for det selv. Vi snakket litt om det på morgnen og barnet er helt klar på hva hun skal svare om noen prøver seg på henne også. Kanskje det hjelper barnet som blir ertet! Jeg håper det (OG om noen av dere voksne som kanskje kan ha kommet i skade for å si at dress er for småbarn - ta en liten prat med barna deres. Det er slikt det IKKE er greit å si til de som bruker dress!) Anonymous poster hash: 29264...fdb
Mostly Harmless Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Så flott tenkt og modig gjort av åtteåringen din!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Så bra! Flott 8-åring du har! Anonymous poster hash: 96461...e43
Virre Vips Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Tøffa!Gi oss en lyd om hvordan det gikk !
frk Nilsen Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 For en fin 8-åring du har Her bruker flere 8-9 åringer dress fordi det går så mye kjappere å komme seg ut i friminuttet
Gjest Darwinia:-) Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Skjønner godt at du er stolt av gutten din. Godt jobbet😊 Kom selv i skade for å si at dress var for småbarn. Kjøpte todelt til eldste som har begynt på skolen og da sa lillesøster at hun også ville ha dress. Storesøster arresterte meg på det med en gang. Fikk reddet meg inn med at det jeg mente var at jeg synes dress er best på små barn og at større barn kan velge det de har mest lyst på😊
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Så flott! Vær stolt av barnet ditt og deg selv for de verdiene du har klart å tilføre henne. Anonymous poster hash: ac04d...e8b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Oi, jeg må huske å tenke meg om ja. Nå har jeg bare barnehagebarn enda (5 år), men har faktisk flere ganger sagt at ting er for babyer når han har villet ha noe. Ikke klær da, men leker. Men det kan jo hende noen på hans alder fortsatt leker med noen av disse tingene, så det skal jeg ikke si flere ganger! Anonymous poster hash: 98c5e...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 👍👏 Anonymous poster hash: 33b2b...d84
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 Må si jeg er litt stolt! Er som 8-åringer flest og vi har våre kamper, men her har noe av alt maset mitt tydeligvis rent inn! Er utrolig spent på å få høre hvordan det har gått i dag! Anonymous poster hash: 29264...fdb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Her på skolen har dress også vært noe noen blir mobbet for. Vi har todelt og dress til alle, eldste på 19år irriterte seg over at sin var for liten, min var for liten til å stjele og mannens kunne hun ikke stjele for den var ikke fin (olje, maling og det meste på den) så hun kjøper nok ny så fort snøen kommer. Hu minste la merke til denne praten på skolen og snakket med meg om det. Hun torde ikke ha på dressen på skolen, for tenk om hun ble mobbet. Så da spurte jeg henne hvorfor hun ville ha dress. Jo, hun ville ha den for det gikk så raskt å kle på seg og hun fikk lengre friminutt. Da sa jeg at hun alt hadde svaret på hva hun skulle gå i, og hva hun kunne si om noen sa noe. Så om noen sa noe så kunne hun bare si hvorfor hun gikk i dress. Hun fikk noen kommuntarer på drssen, men hun hadde svart og da fikk hun bare åååå... tilbake. Og vips så var det mange som brukte dress på skolen. Jeg tenker det viktigste vi foreldre kan gjøre er å gi ungene støtten for å stå for sine egene valg og gi de råd. Dette gjelder det meste. Anonymous poster hash: 86f1a...083
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 så tøff a gett, herregud så teit innlegg Anonymous poster hash: d9a8a...063
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Superflink!! Anonymous poster hash: 433f2...bcb
Mostly Harmless Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 så tøff a gett, herregud så teit innlegg Anonymous poster hash: d9a8a...063 Så tøff i replikken du var da. Kanskje du skal ta lærdom av åtteåringen til HI og bruke slagkraften din mot noen som er ufine, i stedet for å være ufin selv?
Hjertefru Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Tommel opp for 8- åringen! Det er sånt som skal til for å stoppe mobbing, eller i hvertfall skape lyspunkt i livet til den som er utsatt for mobbing. Barnet ditt høres ut som det har styrke og integritet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 så tøff a gett, herregud så teit innlegg Anonymous poster hash: d9a8a...063 Mistenker du er en sånn person som driter i om dine egne barn mobber andre. Klarer ikke finne en positiv tanke om sånne som deg. Anonymous poster hash: bca4e...1f5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 så tøff a gett, herregud så teit innlegg Anonymous poster hash: d9a8a...063 Du har virkelig mye å lære av 8-åringen til hi Anonymous poster hash: ffa6e...8fd
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 så tøff a gett, herregud så teit innlegg Anonymous poster hash: d9a8a...063 Når det kommer til modenhet slår HIs 8åring deg ned i støvlene. Herregud, så pinlig😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå