Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg får ofte høre at det du mister raskt i vekt, det er bare vann og du går det raskt opp igjen. Jeg la om livsstilen min 10.august. Startvekt 116kg og bmi på 43 😱. I dag er jeg 105 kg. Skal ned minst 25 kg til, helst 40 kg. Første mål er å komme ned på tosifret. Er denne vektreduksjonen jeg har hatt til nå i hovedsak vann slik andre kan finne på å kommentere? Blir litt demotivert... Anonymous poster hash: a2899...abe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Nei. Ca. 2 kg av det er det som kalles "kroppens matpakke" Vann og glykogenlager. Du har virkleig kommet godt i gang Anonymous poster hash: 07fcd...39c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Nei nei nei! Men f.eks i starten av en diett kan jeg gå ned 3-4 kilo første uka. Da er nok et par av de vann. Og etter litt sykdom kan man jo ofte miste noen kilo som fort kommer på igjen. Du har vært superflink og det er IKKE masse vann som kommer på igjen neste uke om du havner utpå! Anonymous poster hash: 1c673...a3a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Så utrolig flink du har vært👍stå på. Anonymous poster hash: b58c6...e4f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Vektnedgang går ofte fort i begynnelsen, og treigere etterhvert. Kroppen tilpasser seg. Tenk på at du nå har gått ned i vekt og ta en ny utregning på hvor mange kalorier kroppen trenger nå, og legg deg ca 500 under det igjen for å fortsette vektnedgangen. Anonymous poster hash: 10c49...dc6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Tusen takk for gode ord. 😁 Har hatt et platå i 2 uker og har nå fått sakte vektnedgang igjen. Det er hardt å holde seg til planen når man ikke ser framgang. Den tøffeste jobben er å holde hodet kaldt og ikke gli tilbake til gamle vaner. Det er psykisk slitsomt å ta rett valg hver dag. Spiser 'vanlig' kun på lørdager, men i mye mindre porsjoner. Veien til et sunnere liv har akkurat begynt. Spent på veien videre. Skal prøve å lukke ørene for alle de som tillater seg å synse om min vekt og jobben jeg gjør. Hi Anonymous poster hash: a2899...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå