Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Hei! Jeg har en sønn som går første året i barnehage. Det blir jo så klart en del forkjølelser og diverse med det. Hver gang han blir forkjølet/syk får han diaré, er det noen som har vært borti det før? Det henger som regel igjen 5-7 dager etter at allmenntilstanden er normal igjen også. Irriterende både for meg som må ta så lenge fri fra jobb hver gang, men guttungen blir også litt gal av å være inne med mamma hele dagene når han er i fin form ;-) Anonymous poster hash: 5ae7a...b4e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Sikker på at han er forkjølet. Kan det være en allergisk reasjon, på f.eks mat? Anonymous poster hash: 8da97...a0a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Her har de i barnehagen sagt at forkjølelsesdiaré er vanlig. Vi får sende i barnehagen når de har det ved forkjølelse. Men varer ikke like lenge etter forkjølelsen da. Anonymous poster hash: 889b5...1f5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Her har de i barnehagen sagt at forkjølelsesdiaré er vanlig. Vi får sende i barnehagen når de har det ved forkjølelse. Men varer ikke like lenge etter forkjølelsen da. Anonymous poster hash: 889b5...1f5 Det har jeg aldri vært borti, så rart. Jobbet mange år i barnehage Anonymous poster hash: 8da97...a0a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Ja, jeg er sikker på at det er forkjølelse og ikke allergisk reaksjon. Takk for tips om forkjølelsesdiaré, det skal jeg lese om :-) Anonymous poster hash: 5ae7a...b4e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Det har jeg aldri vært borti, så rart. Jobbet mange år i barnehage Anonymous poster hash: 8da97...a0a Ikke vet jeg. Mitt første barn. Jeg har null peiling. De sa at de minste ofte fikk løsere avføring ved forkjølelse. Så lenge den ikke var vannete og de ble lekkasjer tok de i mot barna. Vesla mi har hatt tre forkjølelser på rappen nå og har hatt løs mage hver gang. Godt mulig det bare er fordi hun spiser mindre og drikker masse da. Anonymous poster hash: 889b5...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå