Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Babyen har ikke sparket de siste tre dagene. Har bare vært glide bevegelser. Men i dag har det vært veldig veldig lite. Og nå er jeg bekymret. Nå i kveld har jeg prøvd alt for å få liv i magen. Men har bare kjent noen svake dult. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 6ca92...9a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Bevegelsene blir gjerne annerledes når det nærmer seg slutten. Men; ring fødeavdeling nå! Jeg holdt på å miste babyen min fordi jeg ikke tok på alvor at jeg kjente mindre liv. Det var virkelig kun snakk om timer og barnet ble tatt med hastesnitt. Ikke for å skremme deg, men vær føre var nå. Lykke til. Anonymous poster hash: c5c85...3aa
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Ring føden. Bedre en gang for mye. Og her er det grunn til bekymring. Forhåpentligvis er alt bra, men man kan aldri vite. Du skal få reaksjon om du drikker et glass kald saft, brus eller lignende. Legen var veldig klar på at om man følte det var lite liv skulle man ha lav terskel for å ringe føden. Ikke legevakt, de har ikke alltid så god peiling. Lykke til, håper alt er bra! Anonymous poster hash: 2678a...d08
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Da må du ringe føden med en gang. Du må undersøkes. Anonymous poster hash: a74fd...540
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Har ringt. De skal ringe meg opp. Bor langt unna så er litt som må kordineres. Anonymous poster hash: 6ca92...9a7
Hvalrosskreppa Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Jeg dro inn på føden (var på kontroll på sykehuset i etasjen under likevel), det var etter to dager med lite liv. Det var aktivitet, bare veldig brå endring. Jeg fikk ctg og ultralyd sjekket med en gang og de var glad for at jeg kom inn. Alt så bra ut og gikk ut derfra med streng beskjed om p ikke vente to dager om det skulle skje igjen. Ring snarere enn senere har jeg lært. Jeg var inne til observasjon forrige helg. I et helt døgn. Da hadde jeg falt i en trapp men tenkte ikke veldig over det siden det var i ryggen jeg traff. Viktig å følge opp, for det var veldig stille første halve døgnet fra babyen. Den fikk seg et lite sjokk sa de men kom seg heldigvis utover dagen😊 Ring føden om det er noe, det hjelper ikke babyen eller deg om du er bekymret...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Selvfølgelig etter å ha ringt hsr jeg endelig kjent mer sikre tegn på liv der inne 😁 De har enda ikke ringt meg opp. Så nå vurderer jeg om jeg bare kan ringe å si at nå er det liv igjen 😊 Anonymous poster hash: 6ca92...9a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Jeg ville fått undersøkt barnet. Selv om det er liv nå, kan det være en grunn til at det i flere dager har vært mindre. Det må tas på alvor. Men selvsagt veldig positivt at du nå kjenner liv. Anonymous poster hash: a74fd...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå