Gå til innhold

Jeg fikk jobben!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her inne i går om at jeg skulle på intervju i dag på en jobb jeg hadde sykt lyst på.

Var på intervju i dag, og fikk telefon noen timer etterpå om at jeg hadde fått den!

For en glede, for en lettelse !!

Hurraaaaaaaa

Anonymous poster hash: 1474f...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Ta det til deg - du gjorde et godt intervju og du har de kvalifikasjonene de trenger, og de mener at DU er den beste for jobben når de i tillegg legger dine personlige egenskaper til alt det andre. Vær stolt av deg selv :)

Lykke til i nyjobben når du begynner der :)

Anonymous poster hash: 12445...2bd
Skrevet

Gratulerer! :)

Anonymous poster hash: 06668...fec

Skrevet

Takk for fine ord !

Hilsen HI

Skrevet

Gratulerer masse! I kveld må du feire!

Anonymous poster hash: fc746...471

Skrevet

Takk

Hi

Skrevet

Grattis!!

Skal på jobbintervju selv til uken - er i samme konsern, men annen avdeling og andre oppgaver. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre dersom jeg får tilbud om stillingen, da jeg er rimelig sikker på at den er mindre fleksibel enn den jeg har nå.. 3 kids, minste har første år i bhg, har behov for mulighet til å ha hjemmekontor en gang i blandt osv..Men jeg føler meg så klar for en forandring...gruble gruble gruble.. :overrasket:

Anonymous poster hash: 3b5e1...ffd
Skrevet

Grattis!! Skal på jobbintervju selv til uken - er i samme konsern, men annen avdeling og andre oppgaver. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre dersom jeg får tilbud om stillingen, da jeg er rimelig sikker på at den er mindre fleksibel enn den jeg har nå.. 3 kids, minste har første år i bhg, har behov for mulighet til å ha hjemmekontor en gang i blandt osv..Men jeg føler meg så klar for en forandring...gruble gruble gruble.. :overrasket:Anonymous poster hash: 3b5e1...ffd

Ikke lett det der...men, jobben er jo en stor del av hverdagen, så hvis du føler at du trenger forandring, så er det nok lurt å bytte.

Jeg mistet jobben som følge av oljekrisen, og er kjempeheldig som har fått ny jobb, det er veldig vanskelig her jeg bor.

Masse lykke til, håper du finner en god løsning for deg og din familie

Mvh HI

Skrevet

Ikke lett det der...men, jobben er jo en stor del av hverdagen, så hvis du føler at du trenger forandring, så er det nok lurt å bytte.

Jeg mistet jobben som følge av oljekrisen, og er kjempeheldig som har fått ny jobb, det er veldig vanskelig her jeg bor.

Masse lykke til, håper du finner en god løsning for deg og din familie

Mvh HI

Tusen takk for det!

Anonymous poster hash: 3b5e1...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...