Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Vi har leid en hytte på fjellet og skal være der i julen. Snakket litt om det i dag, bla hva vi skal ha på oss på julaften. For meg er det naturlig å pynte seg selv om det bare blir oss og barna, mannen mente vi kunne ha på skiklær eller pysj... er det overkill å pynte seg, herunder å pakke seks penantrekk sammen med alle ski, gaver etc? Hva pleier dere andre som feirer alene på en hytte? Anonymous poster hash: 66722...b0f
Gjest Sophie-Ann Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Vi kjører full smoking frem til midnatt, pysj etter det 😂😊
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Hadde selvfølgelig pyntet oss! Anonymous poster hash: e4b53...420
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Gjør en mellomting, men jeg hadde aldri giddet å tatt med 6 skikkelig pynta antrekk på hyttetur med bare de nærmeste. Anonymous poster hash: ca161...4da
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Hadde helt klart pyntet oss, men ikke i full galla og stiletthæler. Tar ikke stor plass med en kjole og strømpebukse til jentene og en skjorte til guttene. Anonymous poster hash: 21992...e70
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Vi har leid en hytte på fjellet og skal være der i julen. Snakket litt om det i dag, bla hva vi skal ha på oss på julaften. For meg er det naturlig å pynte seg selv om det bare blir oss og barna, mannen mente vi kunne ha på skiklær eller pysj... er det overkill å pynte seg, herunder å pakke seks penantrekk sammen med alle ski, gaver etc? Hva pleier dere andre som feirer alene på en hytte? Anonymous poster hash: 66722...b0f Hvis dere kan kjøre frem og har plass i bilen ville jeg pyntet meg. Anonymous poster hash: c9c1e...23e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Jeg pyntet meg til og med i lang kjole da jeg var alene på hytta nyttårsaften. Klart jeg ville tatt med pentøy hvis vi var familien på hytta julaften. Anonymous poster hash: 86d5b...64a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Kanskje ikke dress og bunad, men jeg ville absolutt hatt med en kjole til jentene og finbukse og skjorte til guttene. Synes man skal gjøre litt stas på dagen selv om man er på hytte. Anonymous poster hash: 54bf4...081
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 Ikke stivpynte. Skjorte til pen bokse til guttene, bluse og svart bokse el.l til dame? Trenge ikke kjole.... synes jeg. Anonymous poster hash: 4cc14...a61
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 Jeg pyntet meg til og med i lang kjole da jeg var alene på hytta nyttårsaften. Klart jeg ville tatt med pentøy hvis vi var familien på hytta julaften. Anonymous poster hash: 86d5b...64a Hehe, det hørtes ut som et brigdet jones-moment Anonymous poster hash: 48c04...7b8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Ikke stivpynte. Skjorte til pen bokse til guttene, bluse og svart bokse el.l til dame? Trenge ikke kjole.... synes jeg. Anonymous poster hash: 4cc14...a61 Bokse? Å bokse, bokser... Anonymous poster hash: 37bf6...e95
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 Niks, det blir ikke full galla på hytta. Men litt bedre enn pysj og joggings. Dette er en av fordelene ved å feire jul på hytta.
MammantilNurket Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Snakker vi sivilisert hytte eller "old school"-hytte med brønn, utedo og vedfyring? Jeg ville nok gått for strikket kjole til meg selv. Gjerne i rødt. Strømpebukser som passer til. En fin flette, "naturlig" sminke og behagelige sko. Til herrene: penbukse/gåbortbukser, skjorte og røkejakke.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 Snakker vi sivilisert hytte eller "old school"-hytte med brønn, utedo og vedfyring? Jeg ville nok gått for strikket kjole til meg selv. Gjerne i rødt. Strømpebukser som passer til. En fin flette, "naturlig" sminke og behagelige sko. Til herrene: penbukse/gåbortbukser, skjorte og røkejakke. Røkejakke faktisk Av og til tror jeg du er født i feil generasjon altså. Lurer på hva mannen hadde sagt om jeg ba han gå å kjøpe seg en røkejakke før vi skal i juleselskap på hytta til noen venner Anonymous poster hash: 21992...e70
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 Røkejakke faktisk Av og til tror jeg du er født i feil generasjon altså. Lurer på hva mannen hadde sagt om jeg ba han gå å kjøpe seg en røkejakke før vi skal i juleselskap på hytta til noen venner Anonymous poster hash: 21992...e70 Det er jo bare et annet ord for en skrå, litt tykk strikket cardigan. Anonymous poster hash: a6252...61d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 Det er jo bare et annet ord for en skrå, litt tykk strikket cardigan. Anonymous poster hash: a6252...61d Et veldig gammelmodig ord, tror nesten ikke bestemor på 98 ville brukt det ordet engang Anonymous poster hash: 21992...e70
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 Hehe, det hørtes ut som et brigdet jones-moment Anonymous poster hash: 48c04...7b8 Godt mulig, men noen ganger liker jeg å pynte meg pg se fin ut for meg selv, ikke bare for andre. Jeg hadde treretters middag og reiste meg under "Ja, vi elsker" også. Anonymous poster hash: 86d5b...64a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 Godt mulig, men noen ganger liker jeg å pynte meg pg se fin ut for meg selv, ikke bare for andre. Jeg hadde treretters middag og reiste meg under "Ja, vi elsker" også. Anonymous poster hash: 86d5b...64a Altså, mente det bare positivt! Sjarmerende på en måte. <3 Anonymous poster hash: 48c04...7b8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Åååå....Juleaften på hytta, i pyjamas, hørtes herlig ut. Anonymous poster hash: f73af...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå