mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Har dere funnet frem vintertøyet? Til nå har min 8 åring hatt allværsjakke og regnbukse og høst utebukse på skolen. Nå fant jeg frem vinterjakke og snøbukse. Hvilke klær bruker deres småskolebarn ?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Min 9 årige gutt har til idag brukt dunjakke, hals og vanlig bukse ( uten stilongs- eget valg) og joggesko. Fra imorgen blir det vintersko, men han nekter nok å bruke " utebukse" Anonymous poster hash: 0a5fd...a41
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Japp. Ikke utebukse da, men veldig snart! Vinterjakke har han brukt i et par uker. Idag tok han hansker på seg og. Lua har vært brukt en stund Anonymous poster hash: 8d9eb...9ab
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Dunjakke, lue, vanter og buff. Tar virkelig ikke frem snøbukse før snøen og aking/ski blir aktuelt. Men har en Bergan overtrekksbukse (uten for) tilgjengelig. Brukte ullongs i dag...eget valg. Anonymous poster hash: 80305...85d
februarprins2013 Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 ja har det han har vinterdress og vintertøy,men denne karen er bare 4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 I barnehagen henger vinterdress til 1-åringen, men de skal ikke bruke den enda. Har ikke vintertøy til 3-åringen i barnehagen.. Har parkdress og fleece. Venter med vintertøy til det er kaldere enn -5 Anonymous poster hash: 10f20...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå